Heel erg jammer voor Hans, maar ik denk dat Burkart voor zijn gevoel ook niet op de gewenste manier kampioen is geworden.
Kijk je naar het seizoen dan is Hans qua snelheid de man! Erg overtuigend ook! En Burkart..., goed gereden met een top resultaat, maar overtuigend? Nee..
En nu, tsja.. KTF Rally is sowieso een groot vraagteken als je naar plannen/beleid van het NOC NSF kijkt + dat men de centen bedoelt voor de autosport nu ook over een paar circuitjongens verdeelt, wat ik in 2 gevallen overigens totaal niet uit te leggen/ schandalig vind.
(KNAF "subsidieert" namelijk jongens met de achternaam Schothorst (McGregor, 94mln volgens Quote) of "Die Gridgirl valt op me auto, check me auto ff" - Van de Laar (110mln volgens Quote) hebt. En dan praten we over het niveau van de Formido Swift Cup... waar overigens een oud KTF 'Rallytalent' iedereen zoek rijdt
)
Het zal nu op Hans en Kevin zelf gaan aankomen en nu tellen hun vaardigheden NAAST het rijden meer dan ooit! En maar hopen dat een paar mannen die ertoe doen in het rallywereldje zich voor deze 2 jongens willen gaan inzetten!