Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Casier reed met de Focus van Tsjoen omdat de 05 toen plotseling kapot was gegaan. Zat dus in de planning dit
RobinV-Rally schreef:De volgende NL-ers starten in Condroz:
31- Hans Weijs C2 R2
40- Ferdi Biesheuvel STR09
49- Arjen de Koning Evo VII
55- Piet van Hoof Evo X
58- Antoine van Ballegooijen Evo X
RobinV-Rally schreef:Oja! Sorry, heb ik overheen gelezen...RobinV-Rally schreef:De volgende NL-ers starten in Condroz:
31- Hans Weijs C2 R2
40- Ferdi Biesheuvel STR09
49- Arjen de Koning Evo VII
55- Piet van Hoof Evo X
58- Antoine van Ballegooijen Evo X
Nr 19 Jonkers, Evo VI
Sjeik1981 schreef:mijn hemel wat een lijst
Valt een paar dingen op
1 Debackere met S12, geen corolla en
2 dat Casier niet met de Focus van Tsjoen rijdt, of komt het de Pieter toch nog een wedstrijd in France gaat rijden.
De lijst is echt duizelingwekkend, veel verschillende auto`s en per klasse ook niet onaardig.
Zag zelfs een 100 pk sterke Panda.....
Sjeik1981 schreef:Lachen, is natuurlijk van voor mijn tijd (nou ja mogelijk)
Maar ik wist dat Fiat een Panda van 100 pk had, maar dat daar nu ook een rallybak van is gecreëer.
Als iemand hem op de korrel krijgt voel ik me warm aanbevolen, kan helaas niet daar aanwezig zijn. MOet namelijk tot 8.00 s-ochtends werken en voordat ik dan helemaal ready to go ben is het al dik 10.00.
Sjeik1981 schreef:Lachen, is natuurlijk van voor mijn tijd (nou ja mogelijk)
Maar ik wist dat Fiat een Panda van 100 pk had, maar dat daar nu ook een rallybak van is gecreëer.
Als iemand hem op de korrel krijgt voel ik me warm aanbevolen, kan helaas niet daar aanwezig zijn. MOet namelijk tot 8.00 s-ochtends werken en voordat ik dan helemaal ready to go ben is het al dik 10.00.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten