Klopt de 1 der proef wordt op het terrein van Jürgen Stehr gereden, in 4 verschillende rundkurs varianten, maar waar bij elke proef in het "Motodrom" gereden werd. Er was ook 1 nieuwe proef "Bastwald" een normale proef met een leuk stukje onverhard.
Helaas is Nijhof uitgevallen, hij had al problemen met de koppakking naar wat ik begrepen had, en bij nieuwe problemen zou hij stoppen ivm de Twente Rallysprint.
1e is Felix Herbold geworden met een Fiesta S2000, 2e op 12s Mark Wallenwein in een Fabia S2000 en 3e op 24,8s Matthias Kahle ook in een Fabia S2000. Beste Nederlander is Wouter Ploeg geworden op de 29e plek algemeen, dan Patrick Meijer op de 31e plek en 3e Nederlander is Eep Borgers* geworden maar omdat de uitslagenlijst op het moment voor geen meter klopt weet ik niet op welke plek precies.
Op de laatste proef (met Gruppenstart) zorgte Olaf Dobberkau met zijn Porsche nog voor spektakel door zijn Porsche tegen een betonelement te parkeren, en daarna nog door te rijden met de linkervoorkant in elkaar.
Al met al was het een mooie sprint, met veel actie, een geweldige sfeer en een best vuurwerk!
Foto's komen van de week online, zit nu nog in Duitsland en morgen moet ik na thuiskomst eerst weer naar me pas geboren nichtje toe