pedduhwick schreef:Zou een optie kunnen zijn, als ik meer info heb laat ik het wel weten
Ik krijg net een sms; Ja zondag moet ie planken!
Dus dan zal toch echt de Porsche ook te bewonderen zijn...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pedduhwick schreef:Zou een optie kunnen zijn, als ik meer info heb laat ik het wel weten
Hein schreef:Wim, voor de Nissan's is een compleet aparte nationale homologatie afgegeven. Je kunt de Nederlandse Nissan's absoluut niet vergelijken met de oude 350Z van Van Woensel. In Belgie werden ze gewoon bij de GT's ingedeeld. Maar als puntje bij paaltje komt maken ze geen schijn van kans tegen een Porsche met bijna 500 PK.
Ze moeten bijvoorbeeld onder de 300 PK blijven en ze mogen pas sinds dit jaar met een sequentiele bak rijden. En ga zo maar even door. Het zijn fantastische auto's maar absoluut geen GT's zoals er in de ons omringende landen veel rondrijden.
TWENGELTJE schreef:Het begint vanaf 10.30 met de classics daarna de rally (2x) ende sprint (2x)
Doen jullie wel rustig met het bier, ik wil geen klachten horen
stefan schreef:ben benieuwd hoe het op KP bij boeldershoek gaat... ze zijn bij het stuk onverhard dichtbij de snelweg aan het werk met de weg/rioleringen en dergelijke. Grote kranen en van die platen op de weg....
Sjeik1981 schreef:FF voor de duidelijkheid.
De classics starten om 9:30 en dat is dan geloof ik Hengelo Zuid is de tijd tussen de classics en de rally op elke proef hetzelfde.
Zoals eerder gezegd wil ik Hengelo Zuid skippen en alleen de buiten proeven pakken (wss 3 stuks) als het beetje lukt.
pedduhwick schreef:pedduhwick schreef:Zou een optie kunnen zijn, als ik meer info heb laat ik het wel weten
Ik krijg net een sms; Ja zondag moet ie planken!
Dus dan zal toch echt de Porsche ook te bewonderen zijn...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten