CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 8:16

Trouwens even wat anders:

ik heb zojuist nog even op teletekst gekeken en de weersvoorspellingen zijn niet echt mals te noemen. Zondag valt het misschien wel mee en ze hebben het over wisselvallig dus het zal misschien af en toe ook wel droog zijn maar van vrijdag op zaterdag zou er veeel regen vallen. Moet de organisatie naar aanleiding daarvan nog wijzigingen aanbrengen?? Ik kan me zo voorstellen dat bepaalde stukken onverhard erg lastig worden voor 2 wiel aangedreven auto's.
Ruud_Enschede

Berichtdoor herman rst » do nov 04, 2010 10:34

als ik het goed gelezen heb bestaat de conrad euregio rally voor 98,5% uit verhard. dus om die 1,5% nou te wijzigen vanwege de regen gaat misschien een beetje te ver.

maar ik kan het verkeerd hebben hoor :wink:

greetz Herman
herman rst

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 10:36

heb je helemaal gelijk in in principe maar 1.5% van pak um beet 350 km is toch al gauw 5 km... en in 5km blubber kun ja aardig vast komen te zitten.
Ruud_Enschede

Berichtdoor herman rst » do nov 04, 2010 10:51

klopt Ruud daar heb jij weer gelijk in, maar is dat juist ook niet een beetje de charme van het rally rijden?
ik begrijp ook wel dat het niet uit de klauwen moet gaan lopen maar een beetje uitdaging is voor zowel rijders als publiek wel leuk denk ik.

maar begrijp je stand punt wel.
tis natuurlijk voor niemand leuk als er op het onverhard iedere x een file staat van allemaal 2wd's die er niet door komen.

greetz Herman
Laatst bijgewerkt door herman rst op do nov 04, 2010 10:54, in totaal 1 keer bewerkt.
herman rst

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 10:54

Tuurlijk is dit ook de uitdaging en ze moeten het zeker niet te makkelijk krijgen. Het probleem is echter dat ik me nog taferelen kan herinneren van auto's die vast kwamen te zitten met als gevolg dat er proeven afgelast werden en we voor jan met de korte achternaam op zaterdagavond in de kou en in de regen stonden... En das natuurlijk minder.... Dan kan ik beter thuis voetbal gaan kijken...
Ruud_Enschede

Berichtdoor herman rst » do nov 04, 2010 10:56

i get it. daar zit natuurlijk niemand op te wachten :wink:
herman rst

Berichtdoor mantaboy » do nov 04, 2010 11:45

Dat je voor niets staat te wachten in regen en kou is nu juist de charme van de rallysport! :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 11:48

mantaboy schreef:Dat je voor niets staat te wachten in regen en kou is nu juist de charme van de rallysport! :wink:

Jaja, zo lust ik er nog wel een paar haha!!

Nou ik heb er niet zoveel mee, met zo'n anti-climax. Ik wil best wachten maar dan daarna wel graag het nodige spectakel!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Esmee 454 » do nov 04, 2010 13:55

Zojuist mijn infopakket binnen gekregen :D Ziet er erg goed uit!

Alleen vraag ik me wat af, er is een pagina aan Gert huzink besteed waar als kopje boven staat "Gert Huzink laat seizoensafsluiter niet lopen" Maar hij is niet ingeschreven. Klopt mijn gedachte dan als ik zeg deze tekst in het infopakket is al gemaakt en Huzink heeft toch niet ingeschreven? :roll:

Dit mag de pret natuurlijk niet drukken en zaterdag en zondag gewoon lekker richting Hengelo! :D
Esmee 454

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 13:57

Haha dat is wel een beetje lullig inderdaad, een hele koptekst over Huzink en vervolgens komt hij niet opdagen!!!

Maargoed ik ga straks mijn pakket ophalen en ben erg benieuwd naar de proeven!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Sjeik1981 » do nov 04, 2010 15:22

en........

zondag extra rondkoersje........., mijn proeven voor de zondag staan alvast. Beetje zelfde riedeltje elk jaar, maar ja, je hebt maar keuze uit 4 (waarbij er voor mij standaard eentje afvalt) dus nog 3...

Maar goed, ben blij met de rondkoers (als buitenproef) en die andere van, ik meende 2 jaar terug zit er ook in.

Was trouwens idd ook beetje verbaast van persbericht van Huzink in het boekje en zijn afwezigheid. Hij heeft dus de intentie gehad om te starten.
Sjeik1981

Berichtdoor herman rst » do nov 04, 2010 16:01

ik was idd ook verbaasd over het stukje over huzink in het programmablad, bracht wel ff verwarring maar hij staat uiteindelijk niet ingeschreven.
ik heb ook (samen met Jan) onze planning alweer uitgestippeld voor de zaterdag en de zondag.
ik heb er ontzettend veel zin in.

een hoop proeven zijn wel wat aangepast jah zoals het nieuwe stukje in de industrieproef en bijna elke proef is wel iets anders.
of ze worden in tegengestelde richting gereden vergeleken met vorig jaar, of er is een stukje bij aan geplakt.
en in een buitenproef idd een rondkoers :lol:
ziet er interesant uit in ieder geval.

wel een beetje een mager info pakket, weet niet of het overal hetzelfde is maar meestal krijg je het in een tasje met wat reclame erbij en een keykoord b.v.
kreeg nu gewoon het boekje los met een stikker en deelnemerslijst erin.
mja alle info staat er wel duidelijk in en daar gaat het om :wink:

greetz Herman
herman rst

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 16:04

herman rst schreef:ik was idd ook verbaasd over het stukje over huzink in het programmablad, bracht wel ff verwarring maar hij staat uiteindelijk niet ingeschreven.
ik heb ook (samen met Jan) onze planning alweer uitgestippeld voor de zaterdag en de zondag.
ik heb er ontzettend veel zin in.

een hoop proeven zijn wel wat aangepast jah zoals het nieuwe stukje in de industrieproef en bijna elke proef is wel iets anders.
of ze worden in tegengestelde richting gereden vergeleken met vorig jaar, of er is een stukje bij aan geplakt.
en in een buitenproef idd een rondkoers :lol:
ziet er interesant uit in ieder geval.

wel een beetje een mager info pakket, weet niet of het overal hetzelfde is maar meestal krijg je het in een tasje met wat reclame erbij en een keykoord b.v.
kreeg nu gewoon het boekje los met een stikker en deelnemerslijst erin.
mja alle info staat er wel duidelijk in en daar gaat het om :wink:

greetz Herman

Hmm bij de hellendoorn rally ook al zo'n mager pakket... zal wel met de recessie te maken hebben...
Ruud_Enschede

Berichtdoor 2rallyman1 » do nov 04, 2010 16:12

Als er maar een overzichtkaart bij zit!! Die miste ik in Hellendoorn, hele slechte bezuiniging!
2rallyman1

Berichtdoor Trudie » do nov 04, 2010 16:14

oke hier zijn we er ook helemaal klaar voor en de proef de hoeve licht er weer strak bij, en is 5 minuten van me huis vandaan.
De planning is al gemaakt en ik hoop op een mooie strijd tusssen van eldijk, van loon en ten brincke en bij de sprint tussen nijhof, de jong en smits.
Trudie

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden