jais schreef:Easygoing schreef:RallyCorsa schreef:BNS206 schreef:Antoine Biesheuvel heeft een container geramd bij KP1. Óf hij heeft daar hinder van ondervonden en kon niet verder rijden, of er is iets op KP2 gebeurd.
Hij is uitgevallen met een kapotte stuurbekrachtiging.
Vanavond worden de onderdelen 'ingevlogen'. En morgenochtend wil die weer starten. Jammer van de livebeelden

hierbij een foto van biesheuvel op de container.

hij was niet de enige daar, stond ook nog een waterton aan de binnenkant en deze werd ook 2 keer geraakt,was spekglad daar.

Ik vind het toch niet echt OK om in zulke situatie zulke containers te plaatsen zonder bijkomende bescherming van strobalen of iets dergelijk.
Zeker rekening houdende met de aard van container die hier gebruikt wordt. Door zijn schuine bouw kan dit een gevaar betekenen voor de copiloot als de auto dwars op deze container moest gaan.
Nu zijn beide auto's op de foto's met de neus er onder gegaan. Stel je maar eens voor als ze dwars ter hoogte van het portier er tegen moesten 'kwakken'
Ik zou niet graag in het rechterstoeltje zitten
Hier heeft de organisator / veiligheid een ZWAAR minpunt bij mij.
Indien ik hier moest deelnemen zou dit onmiddelijk hevig aangekaart worden bij de organisatie