Hengeloooo
Lekker in de buurt....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Voor die halve Belgen uit Limburg wel, Maar voor de normale Nederlanders?Timpreza schreef:arno schreef:MartijnS schreef:Hengelo weer gelijk met Condroz..
Alweer![]()
Dus ook weer niet handig
Tuurlijk wel, CONDROZ it is!!
rallyprinses schreef:dat hengelo weer gelijk is met de condroz ligt volgens mij aan sommige mensen in de org.
Er is namelijk al eens iemand geweest die zegt dat ze niet willen schuiven en rekening willen houden met de condroz.
Terwijl ze volgens mij best voor of na de condroz kunnen gaan zitten,maar nee hoor elk jaar weer het gezijk dat ze hengelo gelijk met de condroz laten plaats vinden.
Volgens mij willen ze in nederland geen grote namen uit t buitenland bv belgie aan de start.
Dus bij deze org van hengelo of de knaf bedankt voor het feit dat hier geen rekening mee gehouden word.
rallyprinses schreef:dat hengelo weer gelijk is met de condroz ligt volgens mij aan sommige mensen in de org.
Er is namelijk al eens iemand geweest die zegt dat ze niet willen schuiven en rekening willen houden met de condroz.
Terwijl ze volgens mij best voor of na de condroz kunnen gaan zitten,maar nee hoor elk jaar weer het gezijk dat ze hengelo gelijk met de condroz laten plaats vinden.
Volgens mij willen ze in nederland geen grote namen uit t buitenland bv belgie aan de start.
Dus bij deze org van hengelo of de knaf bedankt voor het feit dat hier geen rekening mee gehouden word.
briljant schreef:Voor die halve Belgen uit Limburg wel, Maar voor de normale Nederlanders?Timpreza schreef:arno schreef:MartijnS schreef:Hengelo weer gelijk met Condroz..
Alweer![]()
Dus ook weer niet handig
Tuurlijk wel, CONDROZ it is!!![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast