Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
subarujurre schreef:zo jammer voor TONNIE, gewoon van pos 10 naar positie 27 algemeen....
had een mooi resultaat voor Tonnie kunnen worden dit jaar, hopen dat hij nog wat inhaalt van zijn verloren tijd!
Manfred_D schreef:subarujurre schreef:zo jammer voor tonnie, gewoon van pos 10 naar positie 27 algemeen....
had een mooi resultaat voor Tonnie kunnen worden dit jaar, hopen dat hij nog wat inhaalt van zijn verloren tijd!
Ik vind het pas jammer als er door een technisch gebeuren of iets dergelijks wat gemist wordt, maar zoals ik het begrepen heb heeft hij er een aantal gemist en dat zijn volgens mij domme fouten niet?
Manfred_D schreef:subarujurre schreef:zo jammer voor TONNIE, gewoon van pos 10 naar positie 27 algemeen....
Ik vind het pas jammer als er door een technisch gebeuren of iets dergelijks wat gemist wordt, maar zoals ik het begrepen heb heeft hij er een aantal gemist en dat zijn volgens mij domme fouten niet?
rally for ever schreef:Ik weet niet of het DOMME fouten zijn, de beoordeling daarvan laat ik over aan iemand met dakar ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten