mbvt wrote:Smakkie wrote:
Hoi,
Viel mij dit weekend op dat de marshalls bijzonder inconsequent handelden. Bovenstaand verhaal is daar een voorbeeld van. Maar ook: mensen in een remzone laten zitten, publiek wegsturen of niet doorlaten op bepaalde plaatsen terwijl op diezelfde plek al wel een aantal mensen staan.
Ja, dat viel mij ook op, of beter gezegd tegen.
Als je anderhalf uur voordat de 0-auto gaat rijden even een stukje over de baan loopt waarop een marshall je met volle overtuiging achter de lintjes probeert te krijgen, is wel wat overdreven. Als ik dan vervolgens bij de volgende kp netjes achter de lintjes aan de binnenbocht loop komen er twee marshalls zwaaiend en schreeuwend op me afrennen dat je daar niet mag komen. Goed zo jongens... Zondag mocht ik ook op bepaalde plekken niet parkeren waar ik zaterdag wel heb gestaan, enz. Afijn, allemaal niet al te ernstig.
Op zondag vond ik het erger dan zaterdag; misschien dat er n.a.v. zaterdag klachten zijn geweest en heeft men besloten zondag wat strenger op te treden?
Als proevenchef van KP1/4, Gooise Kant heb ik het er nog met mijn broer over gehad toen er problemen met de portofoons waren. Die problemen bleken niet erg ingewikkeld te zijn, als je verstand van porto's hebt. Maar ik heb niet ruim zestig ingenieurs als officials op de proef staan die elk technisch probleem subliem als een professional oplossen en ik heb ook niet ruim zestig volledig geschoolde orde handhavers en hulpverleners als officials die elke situatie perfect inschatten.
En ik heb de afgelopen weken wat avonden ( in m'n eigen tijd en op eigen kosten) aan de telefoon doorgebracht om alle posten weer bemand te krijgen.
Maar het is een super evenement geworden en ik heb mijn belofte van beter weer, super eten en super slaapplaatsen, aan mijn officials waar kunnen maken (mede dankzij de organisatie!!). Dat is een goede basis om de volgende keer weer op de hulp van de officials te kunnen rekenen.
Max