Dakar 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor topsport » ma jan 17, 2011 12:40

een kerst pakket met drop
en een weekeind weg in friesland ""

Maar dan wel voor 6 personen whoehahaha
topsport

Berichtdoor erikjan » ma jan 17, 2011 15:51

TWENGELTJE schreef:Behoorlijke lobby in Borne e.o :wink:

oops, ik heb geloof ik op Van Loon gestemd...
erikjan

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma jan 17, 2011 22:03

maakt niet uit op wie je stemd iedereen heeft een favoriet.
alleen wat betreft het drop verhaal , ze krijgen een hoop reclame en wat geven ze ervoor terug.
V.D.G Rally team

Berichtdoor ferry bakker » di jan 18, 2011 8:48

Nou Autodrop betaald RTL gewoon dik hoor, maar de prijs is echt een afdankertje, daarom hebben ze ( Tim Coronel of Frits van Eerd) bijvoorbeeld ook niet laten winnen, want die hadden denk ik gezegt uhhh leuk maar houd je prijs maar.
voelt je toch niet serieus genomen :!:

Maar mischien rijdt Miriam Pol volgend jaar in de Autodrop kleuren :wink:
ferry bakker

Berichtdoor John Raven » di jan 18, 2011 11:54

John Raven

Berichtdoor uw official op stap » zo jan 23, 2011 23:54

En het stof van Dakar is nauwelijks gaan liggen, of in Zweden is al weer het nieuwste team voor de editie 2012 voorgesteld:

http://www.motorautosport.nl/newsbringe ... XpBAlM3gUa
uw official op stap

Berichtdoor alleskids1971 » ma jan 24, 2011 17:10

Ze gaan dit jaar de Desert Challange, Tunesie, Silk Way en Pharaons rijden mt de 2 crews. Of dat voldoende is om meteen mee te strijden om de overwinning zoals hun doel is?! Dat zal denk ik vooral afhangen of VW doorgaat, want die zijn onverslaanbaar.
Verder wil ik nog opmerken dat het spuuglelijk is. De auto bedoel ik , niet de inzittenden
alleskids1971

Berichtdoor Sponsor » ma jan 24, 2011 18:32

Niet alleen de Volvo is lelijk....ook dat tijgervelletje en die halve kerel ernaast.... 8)
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor TWENGELTJE » ma jan 24, 2011 18:44

Alsof jij moeders mooiste bent :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor joostkusters » ma jan 24, 2011 19:26

en ze hebben het verder geschopt in de rally dan jij, sorry moest ik ff eruit gooien hahahahhha
joostkusters

Berichtdoor RenateS » ma jan 24, 2011 19:30

:lol: Ik moet ook eerlijk toegeven dat beiden geen volle zalen trekken :lol:
RenateS

Berichtdoor bulli » di jan 25, 2011 18:53

Nou in omgang valt het nog wel mee, het ligt natuurlijk wel aan je leeftijd.
Die met dat tijgervelletje was jaren geleden navigator in de Hellendoorn rally en heb haar met mijn vakantie engels diverse keren gesproken, heb zelfs nog ergens een visitekaartje van haar.
In 1999 was ik met de rustdag van Dakar 4 dagen in Burkino Fasso en heb haar toen weer gesproken, zij was toen ook navigator van die rechtse.
En die heb ik weer gesproken bij de finisch in Dakar 2005 ik heb daar nog wel foto van maar weet niet hoe die te plaatsen.
bulli

Berichtdoor alleskids1971 » di jan 25, 2011 19:00

Wellicht zal Jos Verstappen, bekend van zijn F1 acticviteiten, op en ook naast het asfalt, ook op de fot0 kunnen in 2012 met tijgervel (Tina Thorner) en die andere (Kleinschmidt):

Jos Verstappen overweegt Dakardeelname
Jos Verstappen is serieus aan het overwegen om volgend jaar deel te nemen aan de Dakar Rally in Zuid-Amerika.

Op zijn persoonlijke website laat de voormalig Formule 1-coureur weten dat hij de afgelopen weken de Dakar Rally nauwgezet heeft gevolgd. "De 2011-editie van de Dakar Rally zit er weer op. Helaas, moet ik zeggen. Want 'Le Dakar' is in mijn ogen een waanzinnig evenement. Spectaculair om naar te kijken, loodzwaar om aan deel te nemen. Als je ziet wat de coureurs moeten doorstaan, waar ze doorheen moeten en wat er allemaal bij komt kijken, dan kun je niet anders concluderen dat er in de natuur van Argentinië en Chili de afgelopen weken pure topsport is bedreven."

Verstappen heeft de rally niet alleen gevolgd als fan, maar ook omdat hij steeds meer zin krijgt om mee te doen. "Net als vorig jaar heb ik het evenement dit jaar met argusogen gevolgd en ik moet eerlijk bekennen dat het evenement me meer en meer begint te trekken. Ik heb dan ook zeker interesse om zelf een keer het avontuur te proeven en de uitdaging van de Dakar Rally aan te gaan. Als deelnemer wel te verstaan, maar dan vanzelfsprekend met de ondersteuning van een goed, professioneel team."

De Limburger doelt daarmee op een plek bij een van de topteams. Meedoen om het uitrijden, is voor hem geen optie. "Ik wil de zaken dan wel serieus aanpakken en voel er bijvoorbeeld weinig voor om anoniem mee te gaan rijden. Of je doet iets goed of je doet het niet, dat is nog altijd mijn motto. Ik heb er nog geen concrete gesprekken over gevoerd, maar ik denk er wel serieus over na. Als het aan mij ligt gaat het er zeker van komen

Hoeveel rally (raid) ervaring heeft Verstappen eigenlijk. Dat lijkt me namelijk wel een erg handige basis om de rally te overleven?
alleskids1971

Berichtdoor ferry bakker » di jan 25, 2011 19:26

Dat zou hij moeten kunnen, er zijn geen grindbakken waar hij in zou kunnen komen :wink:
ferry bakker

Berichtdoor Sjeik1981 » di jan 25, 2011 20:33

Grind of zand maakt denk ik niet zoveel verschil. Hij doet zijn naam wel eer aan.

Jos the Boss goes Autocross.
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden