Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
lange6 schreef:rijden tegengesteld is toch anders,
denk wel dat t zal gaan tussen weijs en vink
wij rijden zowiezo om te testen en om gevoel te krijgen met de auto na bijna half jaar
dolfjans schreef:Wanneer het onverhard niet al te slecht is gaat Jan winnen denk ik. Verheug me in ieder geval al op het geluid van de Porsche tussen de duinen.....![]()
Fantastisch dat de organisatie zich niet laat kisten door het lage aantal inschrijvers! Gewoon doorgaan dus. De twijfelaars krijgen straks spijt dat ze de legendarische eerste editie gemist hebben.
Götz schreef:dolfjans schreef:Wanneer het onverhard niet al te slecht is gaat Jan winnen denk ik. Verheug me in ieder geval al op het geluid van de Porsche tussen de duinen.....![]()
Fantastisch dat de organisatie zich niet laat kisten door het lage aantal inschrijvers! Gewoon doorgaan dus. De twijfelaars krijgen straks spijt dat ze de legendarische eerste editie gemist hebben.
was de eerste editie niet eind jaren 80
Niek CPZ schreef:lange6 schreef:rijden tegengesteld is toch anders,
denk wel dat t zal gaan tussen weijs en vink
wij rijden zowiezo om te testen en om gevoel te krijgen met de auto na bijna half jaar
De beste lijnen rijder zal overwinnen. Circuit ervaring zal je helpen omdat circuit rijders vaak zuiverde lijnen rijden! Aan de ervaring op de locatie heb je weinig omdat er tegengesteld word gereden en dan is alles alles. en ook ngo paddock en overhard buitenom. Ik heb heel veel rondjes liggen op het circuit, maar bij het testrijden ontdekte ik dat ik daar geen voordeel van had.
Ik weet zeker dat alle equips met een big smile zullen uitstappen na elke proef.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten