Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Beste mensen,
Dit jaar staat Ieper op de planning, iemand tips voor hotel of bed and breakfast.
Zag dat er wel aardig wat hotels waren/zijn, maar volgens mij allemaal best prijzig De plannings is waarschijnlijk voor 2 nachten, de vrijdag en de zaterdagnacht.
Ook nog viewtips
Speerke schreef:Sjeik1981 schreef:Beste mensen,
Dit jaar staat Ieper op de planning, iemand tips voor hotel of bed and breakfast.
Zag dat er wel aardig wat hotels waren/zijn, maar volgens mij allemaal best prijzig De plannings is waarschijnlijk voor 2 nachten, de vrijdag en de zaterdagnacht.
Ook nog viewtips
Hier heb ik gekeken
http://www.toerisme-ieper.be/nl/pagina/ ... chten.html
Heb B@B 10 min lopen vanaf centrum
was al veel vol
Succes ermee Peter
Sjeik1981 schreef:Nou gellukig vandaag toch nog een bevestiging gekregen voor bed and breakfast. Dus dit jaar staat Ieper op de kalender.
Nu alleen een vraag, zag dat je kaarten online kan bestellen a 35 euro voor `t weekend. Nu is het zo dat je bij het WRC dagkaarten/WP kaarten kan kopen aan de proef. Weet iemand toevallig of dat bij het IRC en dan bijzonder Ieper, ook mogelijk is.
Plus iemand nog mooie punten/proeven.
Nog andere vraag, weet dat we vorig jaar keertje overhadden om te gaan barbecuen met de forum leden in Duitsland. Is toentertijd niet van de grond gekomen weet niet of er een mogelijk is om dat dit jaar te doen in Ieper.
Ik hoor e.e.a. wel
Sjeik1981 schreef:ik begrijp dat een weekend kaart wss heu goedkoopste is. Hu waren er wel 2 verschillende kaarten, wat is het verschil?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten