mantaboy schreef:Jan schreef:Ik wacht op bericht waarop ik eens lekker kan reageren...
Ok dan, waarom luister jij als 23 jarig broekie nooit naar de officials?
Geef eens een voorbeeld...
mantaboy schreef:Jan schreef:Ik wacht op bericht waarop ik eens lekker kan reageren...
Jan schreef:mantaboy schreef:Jan schreef:Ik wacht op bericht waarop ik eens lekker kan reageren...
Geef eens een voorbeeld...
Sponsor schreef:Even nog over die Oranje hesjes....(onze) cameraman werd ook zo'n hesje toebedeeld(i.d.tekort)......hoewel elke official het had kunnen weten (is medegedeeld) waren er overal problemen met toelaten op de proef...doodmoe werd ie ervan. Dus in zijn geval...alle kleuren gelijk!!![]()
Wat de wildgroei betreft; valt me vooral op dat ze met bosjes op dezelfde bochten staan.....wel zo gezellig
Sponsor schreef:Even nog over die Oranje hesjes....(onze) cameraman werd ook zo'n hesje toebedeeld(i.d.tekort)......hoewel elke official het had kunnen weten (is medegedeeld) waren er overal problemen met toelaten op de proef...doodmoe werd ie ervan. Dus in zijn geval...alle kleuren gelijk!!![]()
Wat de wildgroei betreft; valt me vooral op dat ze met bosjes op dezelfde bochten staan.....wel zo gezellig
Jan schreef:Geef eens een voorbeeld...
Sponsor schreef:Even nog over die Oranje hesjes....(onze) cameraman werd ook zo'n hesje toebedeeld(i.d.tekort)......hoewel elke official het had kunnen weten (is medegedeeld)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten