De groene hesjes........

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Jan » wo maart 23, 2011 14:50

mantaboy schreef:
Jan schreef:Ik wacht op bericht waarop ik eens lekker kan reageren... :twisted:

Ok dan, waarom luister jij als 23 jarig broekie nooit naar de officials? :P

Geef eens een voorbeeld... ;)
Jan

Berichtdoor autosport-media » wo maart 23, 2011 18:41

Jan schreef:
mantaboy schreef:
Jan schreef:Ik wacht op bericht waarop ik eens lekker kan reageren... :twisted:

Ok dan, waarom luister jij als 23 jarig broekie nooit naar de officials? :P

Geef eens een voorbeeld... ;)

Jan, dit had je denk ik niet moeten vragen ... :P
autosport-media

Berichtdoor Sponsor » wo maart 23, 2011 20:23

Even nog over die Oranje hesjes....(onze) cameraman werd ook zo'n hesje toebedeeld(i.d.tekort)......hoewel elke official het had kunnen weten (is medegedeeld) waren er overal problemen met toelaten op de proef...doodmoe werd ie ervan. Dus in zijn geval...alle kleuren gelijk!! :wink:
Wat de wildgroei betreft; valt me vooral op dat ze met bosjes op dezelfde bochten staan.....wel zo gezellig :wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor dalenbart » wo maart 23, 2011 21:44

Sponsor schreef:Even nog over die Oranje hesjes....(onze) cameraman werd ook zo'n hesje toebedeeld(i.d.tekort)......hoewel elke official het had kunnen weten (is medegedeeld) waren er overal problemen met toelaten op de proef...doodmoe werd ie ervan. Dus in zijn geval...alle kleuren gelijk!! :wink:
Wat de wildgroei betreft; valt me vooral op dat ze met bosjes op dezelfde bochten staan.....wel zo gezellig :wink:

Wat betreft jullie cameraman volgens mij mag hij geen pershesje krijgen als hij in opdracht van jullie werkt. Dit staat op het accredatieformulier vermeld.
Verder dat veel hesjes bij elkaar staan vind ik ook jammer. Ten eerste omdat je dan veel dezelfde foto's worden gemaakt terwijl ze op veel meerplekken goed kunnen staan. En ten tweede staan ze veel vaker voor het publiek omdat er dan weer te weinig ruimte voor de fotograaf plus de rest van hun spul is.
Afbeelding
dalenbart

Berichtdoor rallyfan1979 » wo maart 23, 2011 23:01

Dat hij moeite had met toegelaten te worden tot de proef heeft misschien wel degelijk te maken dat niet iedere official wist hoe de heren fotgrafen er uit zagen.
Wij hebben zaterdag op 2 verschillende proeven gedraait en hoe de hesjes er uit zagen en welke kleur is door de proevenchef tot 2 keer toe niet mede gedeeld.
Als meer proevenchefs dit niet hebben medegedeeld kan ik me voor stellen dat het daardoor moeilijk is geweest om op de proef te komen.
Wat mij opvalt de laatste tijd is dat er meer fotografen zijn die wel een hesje hebben maar niet kunnen aantonen door bv een kaart van de org dat ze bij de pers horen.
Maar wel een grote mond geven omdat ze bv op deze manier worden gezien als gewoon publiek en dus achter de linten moeten blijven omdat ze de veilighijd niet zo nou nemen.
Ik vraag me dan ook wel eens af hoe komen deze mensen aan een pers hesje , t idee onstaat nu dat er ook niet gecontroleerd word of de persoon in kwestie wel degelijk pers is die van te voren is aangemeld.

Sponsor schreef:Even nog over die Oranje hesjes....(onze) cameraman werd ook zo'n hesje toebedeeld(i.d.tekort)......hoewel elke official het had kunnen weten (is medegedeeld) waren er overal problemen met toelaten op de proef...doodmoe werd ie ervan. Dus in zijn geval...alle kleuren gelijk!! :wink:
rallyfan1979

Berichtdoor mantaboy » do maart 24, 2011 9:06

Jan schreef:Geef eens een voorbeeld... ;)

Jij wil een reactie waarop je los kan gaan, doe je het niet. :roll:

Ik zal de volgende keer dat ik je bij mij op post zie vriendelijk verzoeken achter het lint plaats te nemen. Dat vind ik namelijk redelijk veilig. :wink: :P

Ik kan hier wel genoeg voorbeelden geven uit het verleden waarbij er niet geluisterd werd naar mij als official. Het absolute toppunt was een fotograve die midden in de uitremzone op de weg ging liggen. Uiteindelijk is ze iets hardhandiger dan de bedoeling was verwijderd. Wat dat betreft waren die oude hesjes handig en stevig genoeg. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor rallyfanaatje » do maart 24, 2011 9:17

Sponsor schreef:Even nog over die Oranje hesjes....(onze) cameraman werd ook zo'n hesje toebedeeld(i.d.tekort)......hoewel elke official het had kunnen weten (is medegedeeld)

Even hier op in te haken.
Dit is dus NIET mede gedeeld aan de officials.
Tenminste niet op Lindedijk en Nagelerweg.
En denk ook op meerdere proeven niet.
Anders heb je dit soort taferelen niet.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor TWENGELTJE » do maart 24, 2011 9:53

Ik heb al eens in het verleden tijdens de hellendoornrally de cameraploeg van studio sport o.l.v ene meneer stekelenburg ( das lang geleden) weg gestuurd van een plek in de buitenbocht bij hancate De derde auto kwam even later precies op die plek tot stilstand. Ik werd later wel bedankt door hen
TWENGELTJE

Berichtdoor Holkers » do maart 24, 2011 10:04

Hehe, die zijn er al. Er loopt zo'n team rond met zelfgemaakte 'profi' uitrusting. Deze lopen overigens niet voor het lint, want het zijn geen officiele hesjes en daardoor worden ze ook aangesproken door de officials (net zoals die oranje hesjes dat werden)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Vorige

Keer terug naar Foto's