Paperclip schreef:stefan schreef:.....
Zoiets mag je denken en niet hardop roepen...(mijn mening). Gelukkig mag iedereen zeggen wat hij/zij wil.
.....
Dit snap ik even niet meer, kan aan het tijdstip liggen hoor.....![]()
tijdstip!!!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Paperclip schreef:stefan schreef:.....
Zoiets mag je denken en niet hardop roepen...(mijn mening). Gelukkig mag iedereen zeggen wat hij/zij wil.
.....
Dit snap ik even niet meer, kan aan het tijdstip liggen hoor.....![]()
Robert_ schreef:Ik begrijp niet dat wanneer iemand kritiek heeft op een prestatie die verre van optimaal is weer een bak stront over zich heen krijgt. Het blijft een sport op 'wereldniveau' met topsporters waarbij je rijdt voor de winst. En ik kan me op geen manier voorstellen dat 'onze jongens' zich druk maken over wat er hier wordt geschreven.
Laten we voorop stellen dat het mooi is dat ze de kans hebben gekregen om te rijden in het WRC. Maar wordt het er voor de Nederlanders nou zoveel spannender op wanneer by best voor een plekje achter in de top 10 word gereden? Alsof alle Nederlandse voetbalfans staan te juichen als Nederland in de kwartfinale van het WK wordt uitgeschakeld...
PWRC wedstrijden met Jasper waren mooi om te volgen, evenals de strijd in het JWRC het vorige jaar, maar de Nederlanders in de koningsklasse kunnen me op dit moment nog niet echt boeien. Maar goed, ik ben benieuwd wat ze dit jaar nog gaan laten zien, het seizoen is nog lang.
Jorick schreef:Ja dat zal het zijn. Hayden Paddon heeft dezelfde auto als Anders Grondal, maar de auto is beter.
WRC fan schreef:Denk absoluut niet te negatief over Dennis en Peter. Voor Peter was dit pas z'n eerste rally in de DS3. En Denns kiest voor het ervaring opdoen. Hij rijdt nu constant. De crash in Mexico hooft er natuurlijk ook voor gezorgd dat hij wat minder snel durft te gaan. En hij is nog jong, 23. Ter vergelijking, Loeb was bijna 30 toen hij in het WRC ging rijden.
erikjan schreef:wel weer typisch Citroen:
vorige wedstrijd had Loeb een probleem met de transmissie, langs de weg gerepareerd met een boutje uit de bumper...
afgelopen weekend had PvM ook een transmissieprobleem, en is ook ter plekke opgelost met een boutje, nu uit de motorkap...
kan PSA z'n rijders niet beter een zakje bouten meegeven ?!
erikjan schreef:wel weer typisch Citroen:
vorige wedstrijd had Loeb een probleem met de transmissie, langs de weg gerepareerd met een boutje uit de bumper...
afgelopen weekend had PvM ook een transmissieprobleem, en is ook ter plekke opgelost met een boutje, nu uit de motorkap...
kan PSA z'n rijders niet beter een zakje bouten meegeven ?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten