Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Is het nou eens afgelopen met dat gedoe. Laat elkaars rally in de waarde en laat vooral elkaar in de waarde als iemand voor Belgie kiest ipv Ede. Beide rallys hebben hun publiekstrekkers en beide rallys hebben hun bestaansrecht, wat de besluitvorming vooraf door een onafhankelijke organisatie dan ook is geweest. Ik wil geen Ede meer zien hier, TAC graag
Holkers schreef:Is het nou eens afgelopen met dat gedoe. Laat elkaars rally in de waarde en laat vooral elkaar in de waarde als iemand voor Belgie kiest ipv Ede. Beide rallys hebben hun publiekstrekkers en beide rallys hebben hun bestaansrecht, wat de besluitvorming vooraf door een onafhankelijke organisatie dan ook is geweest. Ik wil geen Ede meer zien hier, TAC graag.
tt schreef:Snijers staat op deelnemerslijstauto N.N.B
Wie dan??????whemink schreef:En twee nederlanders met WRC's minder bij de TAC, starten toch in Ede...
A en P Rally Jan schreef:Wie dan??????whemink schreef:En twee nederlanders met WRC's minder bij de TAC, starten toch in Ede...
Holkers schreef:Is het nou eens afgelopen met dat gedoe. Laat elkaars rally in de waarde en laat vooral elkaar in de waarde als iemand voor Belgie kiest ipv Ede. Beide rallys hebben hun publiekstrekkers en beide rallys hebben hun bestaansrecht, wat de besluitvorming vooraf door een onafhankelijke organisatie dan ook is geweest. Ik wil geen Ede meer zien hier, TAC graag.
whemink schreef:En twee nederlanders met WRC's minder bij de TAC, starten toch in Ede...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten