Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is....
addicted to AUDI schreef:Ik zag de kaart op de OVDsite.
Kun je je auto parkeren bij KP 1 en over het kazerneterrein lopen naar KP 2?
Of moet je eerst de poort weer uit rijden en dan naar KP2 rijden?
IK hoor graag of iemand daar meer van weet.
Gert
Even 's ochtends een verzoekje indienen bij contactpersoon rijders zal wonderen doen denk ik.Hein schreef:John schreef:Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is....
En dat laatste is het understatement van vandaag. Ik heb hem vanmiddag gesproken
addicted to AUDI schreef:Ik zag de kaart op de OVDsite.
Gert
briljant schreef:Even 's ochtends een verzoekje indienen bij contactpersoon rijders zal wonderen doen denk ik.Hein schreef:John schreef:Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is....
En dat laatste is het understatement van vandaag. Ik heb hem vanmiddag gesproken
briljant schreef:Even 's ochtends een verzoekje indienen bij contactpersoon rijders zal wonderen doen denk ik.Hein schreef:John schreef:Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is....
mafiabaas101 schreef:addicted to AUDI schreef:Ik zag de kaart op de OVDsite.
Gert
Buitenom lopen naar service en kp2 staat met bordjes aangegeven
John Raven schreef:briljant schreef:Even 's ochtends een verzoekje indienen bij contactpersoon rijders zal wonderen doen denk ik.Hein schreef:John schreef:Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is....
Ik wilde het netjes zeggen Hein![]()
Enne... die tip heb ik al gegeven Bastiaan... en ik hoop dat ze er wat mee doen, anders kon de auto nog wel eens op de trailer blijven staan
kraats schreef:John Raven schreef:briljant schreef:Even 's ochtends een verzoekje indienen bij contactpersoon rijders zal wonderen doen denk ik.Hein schreef:John schreef:Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is....
Ik wilde het netjes zeggen Hein![]()
Enne... die tip heb ik al gegeven Bastiaan... en ik hoop dat ze er wat mee doen, anders kon de auto nog wel eens op de trailer blijven staan
Nogmaals: De startvolgorde wordt tegenwoordig bepaald door RCH!
Dit is de club voor rijders... En die hebben dit bedacht. Dus als je niet weet hoe, wie en waarom geef je de organisatie gewoon de schuld. Dus als je denkt dat je te goed bent voor je startnummer, kun je daar klagen, de organisator is hier geen partij meer in. Of,... je laat zien dat je sneller bent.
Aangezien dit parcour een aanslag pleegt op de navigatoren, kan het met al die ervaring geen probleem zijn, toch?Daarbij is de auto van Hans uitermate geschikt voor dit parcour, al zal een bandenkeuze vwb de compound wel de doorslag kunnen geven.
John Raven schreef:Dennis Abrahams schreef:In bulletin 03-2011 op de KNAF-site staat letterlijk het volgende:
NIEUW
3.4 Kampioenschapdeelnemers krijgen bij wedstrijden, die voor hun kampioenschap meetellen, een gunstige startpositie toegewezen. Hiervan kan echter door de organisator om veiligheidsredenen worden afgeweken.
Niets ten nadele van Michel van Houtum (integendeel zelfs) maar, puur kijkend naar zijn tijden in de Tank S sprint, is de beslissing om hem wat lager op de startlijst te zetten wellicht te verdedigen. Waarschijnlijk dezelfde reden waarom bijv. Jan Gerssen ook wat verder naar achteren is geplaatst. Nogmaals, dat bedoel ik absoluut niet lullig, maar ik kan me goed voorstellen dat de organisatie daar rekening mee gehouden heeft.
Wat Hans jr. betreft heb ik ook geen idee waarom hij startnummer 12 heeft gekregen en Piet en Arjen 3 en 4. Zou een sponsor-kwestie kunnen zijn of iets dergelijks, weet ik ook niet Hein. Of misschien dat Hans zelf wel om deze startplek heeft gevraagd (i.v.m. Abbring ofzo), zou ook nog kunnen. Feit is alleen dat bij deze wedstrijd (reglementair gezien) de nadruk moet liggen bij de sprinters en het sprint-kampioenschap en daar heeft de organisatie, naar mijn mening, prima naar gehandeld, waarvoor lof (moet je maar 'durven' als organisatie).
Overigens zijn, zoals Erik al eerder opmerkte, dit slechts de startnummers en is het niet persé de uiteindelijke startvolgorde. Zelf zou ik er in ieder geval geen enkele moeite mee hebben als Hans zaterdag tóch voor ons zou starten (maar dan óók voor Piepers). Maar, kijkend naar de reglementen, moet je nou eenmaal ergens de grens trekken, en in dit geval lag die grens blijkbaar bij Hans .....
Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is... maar zoals je zelf zegt: een deelnemerslijst is nog geen startlijst en mensen die het niet eens zijn met hun startplek weten - als het goed is - de weg om daar wat aan te doen. Het is dan aan de Sportcommissarissen om hierover een uitspraak te doen.
Hein schreef:John schreef:Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten