Als Edenees ben ik hier zwaar in het voordeel. Ik kom op de fiets en ben dus net iets sneller...
Het wordt gewoon een fantastische dag!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ceesford schreef:het binnendoor lopen van de ene naar de andere kp wordt niet getolereerd : er is een particuliere beveiligingsdienst aanwezig en geloof mij : zaterdag zijn zij extra aanwezig !
whemink schreef:Rijders die omwille van een startnummer dat ze niet uitkomt hun auto op de trailer laten (zeker in een verharde wedstrijd met rondkoersen) horen zowiezo niet aan de start te staan.
MartijnB schreef:iemand een idee waarom de kp kilometers met 1/3 is ingekort?
was 96 is nu afgerond 65
mhhh 365:3=122
365- 122 = 243...
Das nog eens schappelijk als dat dan ook met het inschrijfgeld gebeurt 1/3 minder....................!![]()
![]()
![]()
Götz schreef:whemink schreef:Rijders die omwille van een startnummer dat ze niet uitkomt hun auto op de trailer laten (zeker in een verharde wedstrijd met rondkoersen) horen zowiezo niet aan de start te staan.
100 punten voor deze uitspraak!!
Tomas van Leeuwen schreef:MartijnB schreef:iemand een idee waarom de kp kilometers met 1/3 is ingekort?
was 96 is nu afgerond 65
365- 122 = 243...
Das nog eens schappelijk als dat dan ook met het inschrijfgeld gebeurt 1/3 minder....................!![]()
![]()
![]()
Ben ik ook benieuwd naar..
John Raven schreef:Götz schreef:whemink schreef:Rijders die omwille van een startnummer dat ze niet uitkomt hun auto op de trailer laten (zeker in een verharde wedstrijd met rondkoersen) horen zowiezo niet aan de start te staan.
100 punten voor deze uitspraak!!
Als je juist door een rundkurs tussen veel minder snelle deelnemers terecht komt met alle (veiligheids)gevolgen van dien? Mwah mannen... denk ff goed na!
Want in de spiegel kijkende rallyrijders zijn er niet zo heel erg veel (weet ik uit zeer ruime ervaring)!
Tomas van Leeuwen schreef:MartijnB schreef:iemand een idee waarom de kp kilometers met 1/3 is ingekort?
was 96 is nu afgerond 65
365- 122 = 243...
![]()
![]()
henk schreef:Tomas van Leeuwen schreef:MartijnB schreef:iemand een idee waarom de kp kilometers met 1/3 is ingekort?
was 96 is nu afgerond 65
365- 122 = 243...
![]()
![]()
dus jullie gaan na een wedstrijd waar 1 of meer kp,s geneutraliseerd worden ook geld terug vragen?
komop zeg, sinds wanneer wordt er per km gerekend dan?
rallyfanaatje schreef:Tomas van Leeuwen schreef:MartijnB schreef:iemand een idee waarom de kp kilometers met 1/3 is ingekort?
was 96 is nu afgerond 65
365- 122 = 243...
![]()
![]()
Misschien vanwege te weinig officials.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten