Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Berto schreef:.....
jump ..... 21 meter geteld...![]()
.....
Berto schreef:Ook weer thuis. Mooie wedstrijd gezien.
Ik mocht op post staan bij de jump, was een mooi plekkie, degene die het verst sprong was Rene Kuipers. We hebben ruim 21 meter geteld...![]()
Verder een aantal bekenden gesproken die ik normaal als deelnemer alleen vaak vluchtig zie.
Erg gezellig en voor herhaling vatbaar.
Jammer voor Weijs, die ging echt hard, sneu van die lekke banden.
Een wedstrijd voor volgend jaar op mijn kalender......
Paperclip schreef:P#tver, ik dacht dat ik me al prima vermaakt had vanmiddag, zie ik nu dus dat ik toch een jump gemist heb. Ik ben erg benieuwd naar foto's van dat punt (ook al komen die vanzelf geloof ik).

ijsbeer schreef:En ik ook weer thuis na een GEWELDIGE rally dag in Ede!
Hulde aan de organisatie voor het uitzetten van zeer technische proeven. We zijn helaas uitgevallen met een kapotte versnellingsbak.
Ik heb zeer genoten! Volgend jaar als deze proeven weer verreden worden ben ik er 100% zeker van de partij!
Huufke schreef:Paperclip schreef:P#tver, ik dacht dat ik me al prima vermaakt had vanmiddag, zie ik nu dus dat ik toch een jump gemist heb. Ik ben erg benieuwd naar foto's van dat punt (ook al komen die vanzelf geloof ik).
Was een redelijke sprong die ze daar maakten. Verder ook weer niet al te bijzonder, want de weg was behoorlijk breed op dat punt.
>foto<
lunteraan schreef:Will bruins komt niet meer door
Van deijne ook niet
Broekhuizen voorbumper beschadigd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten