Technische keuring

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Technische keuring

Berichtdoor SylviaVisser » ma apr 12, 2004 19:25

Beadnkt voor de uitleg, ik dacht al dat ik iets miste met mijn blonde koppie...... ;)
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor kraats » ma apr 12, 2004 20:39

door al die zeik regels waar niemand voordeel en nadeel mee heeft maken ze het de kleine teams alleen nog moeilijker er zijn somigen die schrijven in een andere klasse in omdat ze het gezeik beu zijn .
er zijn zelfs al teams die druk bezig zijn om in ned. te stoppen vanwege de geweldige keuringen.
============================
Stoppen vanwege de geweldige keuringen?
Misschien dat het wordt gebruikt om andere redenen te verdoezelen maar neem maar van mij aan dat wanneer wij afgekeurd worden wij, of we in beroep gaan of niet, ons toch niet laten weerhouden door een TC. En wat ik niet helemaal begrijp is dat wanneer je je spullen goed voor elkaar hebt toch helemaal niet op de gedachte komt. En kom op laat je niet zo snel uit het veld slaan!!
En denk je nu echt dat je in het buitenland geen problemen tegen zou komen?
Jullie zijn echt niet de eerste die dit soort dingen overkomt, waar over een teamlid bij jullie een zeer duidelijke mening over had. En nu gebeurt zoiets dus bij jullie, en ben ik het spoor bijster. Maar dat kan heel goed aan mij liggen want ik ken het verhaal wel van alle kanten en begin er een beetje dol van te worden:D:D:D:D
---------------------
wij zijn er zeker geen voorstander van om in het buitenland te rijden want wat ze als organisatie in ned. voor elkaar krijgen is al knap genoeg dus wij hollanders moet da steunen maar met de huidige tc wordt het steeds moeilijker want je weet nie meer wat je moet doen.
===========================
Als je geen voorstander bent van het vertrek naar het buitenland is het erg eenvoudig.... dan doe je het toch niet?
Maar iemand bij jullie in het team zei dat er nog een groot aantal teams met jullie meeging. Maar als jullie er geen voorstander van zijn, waarom gaan anderen dan ineens met jullie mee naar het buitenland? Als jullie niet eens willen??
Maarja zoals ik al zei: ik ben het spoor ff kwijt. :D:D:D:D
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor StevenK » do apr 22, 2004 9:54

5555 wrote:
Als je met een Astra N3 wordt afgekeurd op een niet kruislings- gescheiden remsysteem, kun je dan alnóg A7 starten?

Volgens mij wel ? Bij de keuring vooraf wordt gekeken of de auto voldoet aan de groep/klasse waarin ingeschreven is en anders, indien mogelijk, aangepast.

Mits natuurlijk de auto aan alle grA eisen voldoet. Ik denk dat vooral het minimumgewicht dan aandacht gehoeft :D

[Edited by Steven on 04-22-2004 at 04:11 PM GMT]

[Edited by Steven on 04-22-2004 at 06:29 PM GMT]
StevenK
Site Admin

Berichtdoor kraats » do apr 22, 2004 16:48

5555 wrote:
Als je met een Astra N3 wordt afgekeurd op een niet kruislings- gescheiden remsysteem, kun je dan alnóg A7 starten?
===========================
Ja dan vallen ineens dit soort zogenaamde veiligheidsregels weg. Waarschijnlijk om de doodsimpele reden dat het niks met veiligheid te maken heeft. Anders was het voor de "snellere" Grp A toch ook wel veplicht?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl