Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Kweet niet of hij hier mag staan, maar diegenen, die Rally Report hebben gezien, konden Bernhard ten Brinke horen zeggen dat hij onderhandeling is om voor Hellendoorn Rally 2011 een C4 WRC te huren, waarbij ik me kan voorstellen dat hij Amsterdam gaat gebruiken om te testen.
Ik vond al eerder in de uitzending hem een opmerkelijke uitspraak doen, maar na de tweede uitspraak was het wel duidelijk.
Hij hoopte misschien op de ELE, maar was bang dat het tekort dag ging/gaat worden. Ook hier zou van Loon met een WRC starten, dit zou de Focus dan toch wel zijn.
Goed om te horen.
Sjeik1981 schreef:Geld technisch denk ik dat Bernhard het wel kan hebben. Die keukens gaan als een raket, dikke kans dat je er zelf ook een deurtje uit zijn fabriek opentrekt.
FF zonder gekheid, wel degelijk zal het een dure grap zijn, wat betreft de tarmacsetting daar heb ik totaal geen idee van. Ik weet natuurlijk ook niet welke hij gaat huren. Want die van Tsjoen of Romain zullen toch geen tarmac versies zijn?
Dat zal mooi zijn, zal wel een dure grap worden... Wat ik begreep staan er bij Citroen alleen nog C4's met een gravel afstelling...
astra driver schreef: ik moet hier gewoon een hele week voor werken![]()
![]()
Sjeik1981 schreef:Bernard ten Brinke met een Citroen C4 in de Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten