antoine schreef:12 emailtjes verstuurd en maar 4 bedankjes gekregen...Als dat al teveel gevraagd is, waarom verwachten jullie dan nog foto's?
Hein schreef:omdat het gratis is.
antoine schreef:12 emailtjes verstuurd en maar 4 bedankjes gekregen...Als dat al teveel gevraagd is, waarom verwachten jullie dan nog foto's?
MartijnB schreef:antoine schreef:12 emailtjes verstuurd en maar 4 bedankjes gekregen...Als dat al teveel gevraagd is, waarom verwachten jullie dan nog foto's?
Antoine je krijgt van mij alijd netjes een bedankje![]()
Alleen had ik dit keer geen foto s van jou LOL
Hein schreef:Ik wist niet dat het wespenseizoen nu al begonnen is. Zie deze post:antoine schreef:12 emailtjes verstuurd en maar 4 bedankjes gekregen...Als dat al teveel gevraagd is, waarom verwachten jullie dan nog foto's?
en deze post:Hein schreef:omdat het gratis is.
in hun context en let vooral op de:in de laatste.
Voor het overige begrijp ik best dat een leuk aandenken meegenomen is en dat niet iedereen het geld er voor over heeft om foto's aan te schaffen.
Aan de andere kant stoor ik me inderdaad mateloos aan de bakken met persberichten die we binnenkrijgen met foto's die voorzien zijn van logo's van al dan niet beroepsfotografen. Je maakt mij niet wijs dat daar dan voor betaald is. Die zijn ook gewoon toegezonden of van een site geript. En dan praat je over iets totaal anders dan een aandenken.
Het is al eens voorgekomen dat ik mijn eigen foto's bij een persbericht binnenkreeg. En dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten