Eigenlijk waren we niet van plan om te gaan, maar goed "ons" team debuteerde met de net van de week afgebouwde (nou ja gereed?) astra (stegeman/alferink), dus toch maar "even"(700km gereden in totaal) kijken.
Eerst even snel een pakketje op het marktplein, en uiteraard even rondneuzen. Ik haalde een pakketje op, shit alleen maar € 50,-....daar hadden ze niet van terug. Ik kreeg het pakketje mee, en ik zei dat ik terug zou komen....vervolgens doe ik dat netjes, zegt die vrouw; "goh je bent de eerste vandaag die wel terug komt?!?" Nu mag ik hopen dat die vrouw niet aan iedereen zo'n ding dan gratis weggeeft, maar wat is nou €2,- ? Tuurlijk weet ik ook wel waar de proeven liggen, maar het gaat erom dat je de organisatie een beetje steunt. tot zover.
Daarna richting de brede hairpin bij Zandberg, waar ik het zeer rustig vond.Kan zijn dat het de eerste KP was, maar er werd weinig gedrift ( voor de wagens waarbij het sneller is), en als men het wel probeerde vielen de wagens een beetje halverwege stil (motorvermogen c.q. te veel grip?!). Maar goed hulde aan degene die het wel lukte
Daarna rustig richting KP4 gereden, Deen kon hier net voorkomen dat ie het greppeltje in gleed.
FF snel op de service gekeken, en daarna nog naar KP 6 waar we de deelnemers vanaf de start ongeveer 1,5min. konden volgen, en de lekkere geluiden van het optrekken (HTS, Weijs) goed konden horen.
Daarna nog even op de service, de auto van Eddie werd net binnengebracht. Helaas voor hun een fikse schade.
Al met al weer een mooie dag, met prima rallyweer.