corne wrote:
Eigenlijk is het nog niet eens zo erg dat ie niet start. Hij valt toch weer uit, zoals gewoonlijk. Rijd ie Duitsland nog wel?
Corne vriend en als ik zeg vriend dan bedoel ik eigenlijk boterletter
Zoals andere mensen al aangeven is Peter op het moment een van de betere rijders zoniet de beste rijder.
Als je goed opgelet had vorig jaar tijdens de rally GB dan had je kunnen zien dat P&P bijna de groep N hadden gewonnen.
Maar door een paar fouten mocht dat niet zo zijn maar ze werden wel tweede en dat in die rally dat is een top prestatie.
En wat voor belang heb jij er nou bij of hij wel of niet start in de diverse WK Rally's die ze dit jaar op het programma hebben staan.
Ik weet ook niet hoe het precies werkt binnen bv het team van Bijvelds ik heb het wel is van dichtbij gezien maar dat zegt nog niks.
Maar ik kan wel zeggen dat ze hun spullen voormekaar hebben.
Dat kon je gisteren wel zien volgens Piet gingen ze gisteren op de rechte stukken dik over de 200 en dan nog niet max he om de motor een beetje te ontzien (Slijtage).
Ik zou zeggen en dat heb ik al vaker gezegd en niet alleen tegen jou nu als jullie het allemaal beter weten dan zou ik zeggen haal je papieren koop een auto en doe het beter!!!!!
Zo niet koop dan een bouwpakket en hou je mond of ga lekker rally'en op je ps2 xbox of pc zoals andere al zeiden het komt die mensen en anderen niet ten goede dat we allemaal gaan zitten klagen.
We moeten er allemaal een beetje meer positief tegen aan gaan kijken en blij zijn dat er tenminste nog mensen zijn die komen rijden en de moeite nemen om zoiets moois te organiseren.
Mischien komt er dan nog wel eens een grote sponsor en zien we dan nog wel eens landgenoten rijden in de grote buitenlandse evenementen.
Maar voorlopig moeten we het hier mee doen.
Met vriendelijke groeten Jan-Arie van der Linden