Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Super 1600 wrote:
Hoop dat het tijdens de ELE ook wat sneller gaat! Leuk dat hij weer mee rijd, maar hij verloor meer dan 3 minuten op Bijvelds in Hulst en dat vind ik een beetje veel voor iemand die in een zelfde auto rijdt.
Steven wrote:Super 1600 wrote:
Hoop dat het tijdens de ELE ook wat sneller gaat! Leuk dat hij weer mee rijd, maar hij verloor meer dan 3 minuten op Bijvelds in Hulst en dat vind ik een beetje veel voor iemand die in een zelfde auto rijdt.
Dan heb jij niet goed opgelet.
Tussen de auto van Bijvelds en de rest van de Evo's A8 zit een wereld van verschil.
Er is werkelijk geen enkele auto die zo mooi loopt en werkelijk nooit een klap verkeerd geeft..
Steven wrote:Super 1600 wrote:
Dan heb jij niet goed opgelet.
Tussen de auto van Bijvelds en de rest van de Evo's A8 zit een wereld van verschil.
Er is werkelijk geen enkele auto die zo mooi loopt en werkelijk nooit een klap verkeerd geeft..
extaxi wrote:
het is natuurlijk ook wel een beetje logisch dat Jan van de Marel niet met de top meekomt he. Hij mist wedstrijdritme en is niet gewend om in dit soort auto's rally te rijden toch? Helemaal niet in een WRC. Daar moet ie gewoon aan wennen........Gezien zijn verleden is het toch echt een top-rijder (geweest).
Maar ja...sommigen verleren het nooit (denk aan Evert Bolderheij)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten