Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
zit anders nog steeds op een belletje terug te wachten om te komen helpen, Albert.
Had me wel aangemeld maar is wsl niet nodig dan....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........

henk schreef:Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
zit anders nog steeds op een belletje terug te wachten om te komen helpen, Albert.
antoine schreef:Militair terrein is altijd verboden voor publiek. Vroeger was er een proef op de Piroc. Deze proef was ook verboden voor publiek.
Voordeel van deze proef tov de piroc is dat je hier nog wel kunt kijken, al moet je een beetje creatief zijn.
Cinq-Power schreef:henk schreef:Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
Ingelogd en ingeschreven op de site?
RG-Rallysport schreef:Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
Of ga navigeren of rijden , dan word strijpse kampen nog gaver
henk schreef:Cinq-Power schreef:henk schreef:Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
Ingelogd en ingeschreven op de site?
nee, ben telefonisch benaderd.
heb eerst bedankt maar na 2 dagen toch maar terug gebeld om te komen assisteren maar voor zaterdag waren de posten schijnbaar al voorzien helaas.
zal er de komende tijd ook niet meer van komen btw, hoop over een kleine 2 maandjes papa te worden
Bartrallyfan schreef:Ik heb hier gelezen dat vrijdag de eerste deelnemer om 17.25 start op kp Asten.
Is dit de de eeste proef of wordt er eerst nog een anderre kp verreden? kan ik bij de proef een info pakket kopen?
Kan ik ook een entre bewijs voor het hele weekend kopen?
ps dan hoeven we niet eerst naar helmond te rijden voor info en entre
RG-Rallysport schreef:Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
Franky schreef:RG-Rallysport schreef:Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
Er zijn meer manieren om daar te komen.
RG-Rallysport schreef:Franky schreef:RG-Rallysport schreef:Cinq-Power schreef:Nog een reden om official te worden, dan sta je wel op de Strijpse Kampen.........
Er zijn meer manieren om daar te komen.
Bij het leger gaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten