Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
hans van altena schreef:Holkers bedankt ; inzake vorige onderwerp !![]()
![]()
lange6 schreef:antoine schreef:Foto's van Zaterdag..
Wie o WieRaad het plaatje..
terry hinsen blauw witte peugeot 205 gti

Wim schreef:Ik zou dus gisteren naar het serviceterrein gaan in Eindhoven. Nu bleek dat er daar helemaal geen plaatjes met straatnamen waren en zelfs toen ik een loper en wandelaar aansprak, wisten die niet eens dat er een rally was, terwijl ze beide van Eindhoven zelf zijn en er wonen. Ook heb ik een lokale politieagent aangesproken, maar ook die wist van niets. Ik heb ook totaal geen wegwijzers, plakkaten, borden of stickers gezien die aangaven dat er een rally was. Nochtans was ik op een km van het servicepark op de Anthony Fokkerweg, maar daarna was het een raadsel hoe je moest rijden. De straatnaam van het serviceterrein en het bedrijf zelf stonden ook nergens aangegeven, wel ben ik langs het Paradigit hoofdkantoor gekomen... Het werd dus een rit van 140 km helemaal voor niets.
Dit toont nog maar eens aan dat rallysport in Nederland helemaal niet populair is en er geen moeite wordt gedaan om een wegwijzer, bord, sticker of een plakkaat aan te brengen naar dat serviceterrein.
Wim schreef:Het werd dus een rit van 140 km helemaal voor niets.
V.D.G Rally team schreef:Wim schreef:Ik zou dus gisteren naar het serviceterrein gaan in Eindhoven. Nu bleek dat er daar helemaal geen plaatjes met straatnamen waren en zelfs toen ik een loper en wandelaar aansprak, wisten die niet eens dat er een rally was, terwijl ze beide van Eindhoven zelf zijn en er wonen. Ook heb ik een lokale politieagent aangesproken, maar ook die wist van niets. Ik heb ook totaal geen wegwijzers, plakkaten, borden of stickers gezien die aangaven dat er een rally was. Nochtans was ik op een km van het servicepark op de Anthony Fokkerweg, maar daarna was het een raadsel hoe je moest rijden. De straatnaam van het serviceterrein en het bedrijf zelf stonden ook nergens aangegeven, wel ben ik langs het Paradigit hoofdkantoor gekomen... Het werd dus een rit van 140 km helemaal voor niets.
Dit toont nog maar eens aan dat rallysport in Nederland helemaal niet populair is en er geen moeite wordt gedaan om een wegwijzer, bord, sticker of een plakkaat aan te brengen naar dat serviceterrein.
Als je rallufan bent en het forum had gevolgd of info had gevraagd via het forum. Dan had je geweten waar het was.
JoostS schreef:Wim schreef:Het werd dus een rit van 140 km helemaal voor niets.
![]()
http://www.paradigit-elerally.nl/websit ... reekaarten
MartijnS schreef:Je ziet toch dat op dat Google Maps kaartje waar het bedrijf zit...Wat heb je nog meer nodig als je daar vooraf thuis even naar gekeken hebt?![]()
Wim schreef:MartijnS schreef:Je ziet toch dat op dat Google Maps kaartje waar het bedrijf zit...Wat heb je nog meer nodig als je daar vooraf thuis even naar gekeken hebt?![]()
Bordjes met straatnamen zoals ik al zei. Die waren daar nergens te zien in die omgeving!
JoostS schreef:Wim schreef:MartijnS schreef:Je ziet toch dat op dat Google Maps kaartje waar het bedrijf zit...Wat heb je nog meer nodig als je daar vooraf thuis even naar gekeken hebt?![]()
Bordjes met straatnamen zoals ik al zei. Die waren daar nergens te zien in die omgeving!
Had je beter aan die politieman kunnen vragen waar die straat was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten