47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » zo mei 29, 2011 12:31

Wim schreef:Dit toont nog maar eens aan dat rallysport in Nederland helemaal niet populair is en er geen moeite wordt gedaan om een wegwijzer, bord, sticker of een plakkaat aan te brengen naar dat serviceterrein.
En dit toont toch maar eens weer aan waarom er hier in Nederland altijd weer grapjes worden gemaakt over "domme Belgen" :roll: :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Lejan » zo mei 29, 2011 12:32

mischien is het voor de organisatie wel beter om volgende keer gewoon het adres op de site te vermelden.

De Schakel 7
5651 GH Eindhoven
Lejan

Berichtdoor antoine » zo mei 29, 2011 12:37

Waarom?? Iedere liefhebber kon het serviceterrein vinden.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Wim » zo mei 29, 2011 12:39

antoine schreef:Waarom?? Iedere liefhebber kon het serviceterrein vinden.

Iedere liefhebber die van de regio is of al eerder bij die rally is geweest ja, maar niet iemand zoals ik die onbekend is met die regio en ook nog nooit bij die rally is geweest. Hét grote probleem is dat er nergens naambordjes met de straatnamen stonden vanaf de Anthony Fokkerweg en als zelfs een lokale politieagent, een lokale loper en een lokale wandelaar allemaal helemaal niet kunnen helpen, dan is het toch niet zo bekend...

Het adres waar ik moest zijn had ik wel degelijk, maar er staan daar dus nergens bordjes met straatnamen en die 'De Schakel' en de omliggende straten stonden niet eens op het stadsplan van Eindhoven, ook niet op mijn landkaart van Nederland die nochtans best uitgebreid is. Als dan dus ook maar liefst 3 lokale mensen waaronder een politieagent je niet kunnen helpen, dan is het toch wel duidelijk dat die straten niet al te bekend zijn.
Laatst bijgewerkt door Wim op zo mei 29, 2011 12:45, in totaal 6 keer bewerkt.
Wim

Berichtdoor Theo Dage » zo mei 29, 2011 12:41

Als je leest bij het "MCB in Eindhoven" dan Google je even op MCB Eindhoven :roll:

EN volla.

MCB Nederland B.V.
De Schakel 7
5651 GH Eindhoven
040 2905013

Bus: Crematorium

Het is ook zo moeilijk om iets op te zoeken.

:oops:
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor antoine » zo mei 29, 2011 12:44

Op de vorige pagina staat toch echt een foto genomen vanuit de Anthony Fokkerweg, met daarop een straatnaambordje 'de schakel'.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor richard ST » zo mei 29, 2011 12:46

ik vond de rally echt super *** als de eerste 4a5 auto's voorbij waaren gewwest!
en de service was echt saai en veel te ver weg.daarom was ik optijd weer terug thuis :cry:
richard ST

Berichtdoor Wim » zo mei 29, 2011 12:47

PaulG schreef:volg de volgende keer gewoon de rallyauto's, die rijden er af en aan :D

Die waren er ook niet te zien en zullen dus waarschijnlijk via een andere route hebben gereden...
Laatst bijgewerkt door Wim op zo mei 29, 2011 12:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Wim

Berichtdoor Wim » zo mei 29, 2011 12:49

antoine schreef:Op de vorige pagina staat toch echt een foto genomen vanuit de Anthony Fokkerweg, met daarop een straatnaambordje 'de schakel'.

Tja, dan was ik net aan een ander deel van die straat en ben ik bij dat ene plaatje dus niet voorbij gekomen... Ik vind het uiterst vreemd dat 3 lokale mensen waaronder dus een politieagent me niet konden helpen.
Wim

Berichtdoor MartijnS » zo mei 29, 2011 12:54

Maargoed, we kunnen dus op zich wel concluderen dat de fout bij jou ligt en daarmee deze discussie stoppen? Afbeelding
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Wim » zo mei 29, 2011 12:56

MartijnS schreef:Maargoed, we kunnen dus op zich wel concluderen dat de fout bij jou ligt en daarmee deze discussie stoppen? Afbeelding

Hoezo zou de fout bij mezelf liggen? :roll: Als dat punt enigszins bekend is, dan hadden één van die drie lokale mensen me wel verder kunnen helpen hoor.
Laatst bijgewerkt door Wim op zo mei 29, 2011 12:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Wim

Berichtdoor MartijnS » zo mei 29, 2011 12:57

Omdat 3 mensen in Eindhoven een straat niet kennen, doet de organisatie iets fout?
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Wim » zo mei 29, 2011 12:59

Het bedrijf kenden ze ook niet hoor. En er hing nergens een plakkaat, sticker, bord of wat dan ook van de organisatie naar de straat van het serviceterrein. Dat mag je toch wel verwachten bij één van de grootste rally's van Nederland, niet?
Wim

Berichtdoor MartijnS » zo mei 29, 2011 13:04

Geen idee. Weet niet of dat wel eens gedaan wordt, maar het lijkt me dat als je vooraf even kijkt waar het bedrijf ligt, je het zonder problemen moet kunnen vinden, ook zonder straatnaambordjes....
Service was daar voor het eerst, lijkt me niet dat er geen één toeschouwer is gaan kijken daar omdat niemand het kon vinden.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Davekuh » zo mei 29, 2011 13:10

Wim schreef:Het bedrijf kenden ze ook niet hoor. En er hing nergens een plakkaat, sticker, bord of wat dan ook van de organisatie naar de straat van het serviceterrein. Dat mag je toch wel verwachten bij één van de grootste rally's van Nederland, niet?

Kom toch op kerel, en stop met jezelf belachelijk te maken. Alles was prima te vinden met een beetje voor bereiding. Denk je nu echt dat ik het weet als er hier ergens lokaal een tennis toernooi is? Vorige keer wist ik niet eens dat er een wielerronde was, totdat ik voor een afgesloten straat stond. Dan is het toch niet zo vreemd dat lokale mensen dit soort evenementen niet weten te vinden.

@richard, Ik heb juist een prima rally gehad. Ook na de eerste 5 waren er nog genoeg spektakel makers in de rally.
Davekuh

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden