Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
tt schreef:Volgens rallytiming is de proef afgelopen maar er zijn maar 20 auto,s doorgekomen
Wim schreef:antoine schreef:Waarom?? Iedere liefhebber kon het serviceterrein vinden.
Iedere liefhebber die van de regio is of al eerder bij die rally is geweest ja, maar niet iemand zoals ik die onbekend is met die regio en ook nog nooit bij die rally is geweest.
Jan schreef:Typisch geval van de balk en de splinter. Een ander iets verwijten terwijl het grootste probleem bij de persoon zelf ligt...
Wij hadden trouwens ook moeite om het nieuwe serviceterrein te vinden. Maar dat had meer te maken met een foutje van de navigator![]()
Zoeken naar een servicepark in Helmond op de zaterdag...
Davekuh schreef:Weet iemand hoe ik schriftelijk in contact kan komen met iemand van het offical team dat stond op KP wintelre?
Bartrallyfan schreef:Mooie rally gehad, viel mee met de drukte op stiphout.spannenede strijd en mooie doorkomsten.
Ik had wel eens willen zien als Kevin met deze auto in de wedstrijd gereden had, had menig wrc zoek geredden, Wat een geweldigge rijstijl heeft hij!!!
Cinq-Power schreef:Bartrallyfan schreef:Mooie rally gehad, viel mee met de drukte op stiphout.spannenede strijd en mooie doorkomsten.
Ik had wel eens willen zien als Kevin met deze auto in de wedstrijd gereden had, had menig wrc zoek geredden, Wat een geweldigge rijstijl heeft hij!!!
Rijden de X auto's op een rondkoers ook 3 ronden of gaan die er eerder af?
Ned rally schreef:Davekuh schreef:Weet iemand hoe ik schriftelijk in contact kan komen met iemand van het offical team dat stond op KP wintelre?
Wil je official worden dan???
Stuur mij anders even een PB, kan je wel in contact brengen met de officialclub al daar.
Ford Freak schreef:Ik stond op strijdse kampen, super leuke locatie!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten