47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Han » wo jun 01, 2011 1:30

RG-Rallysport schreef:
Ford Freak schreef:Ik stond op strijdse kampen, super leuke locatie!

En een leuke official club :wink: :lol:

Die gaan kleine gele autotjes aanmoedigen over de gehele proef :lol:

Rudy, dat was niet aanmoedigen maar opdracht om een beetje door te rijden :oops:
Han

Berichtdoor Theo Dage » wo jun 01, 2011 7:20

Omdat de sluitauto eraan kwam :roll:
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor mantaboy » wo jun 01, 2011 7:53

Nee, de X1 en X2 stonden alweer aan de start. :P
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor RG-Rallysport » wo jun 01, 2011 17:20

Han schreef:
RG-Rallysport schreef:
Ford Freak schreef:Ik stond op strijdse kampen, super leuke locatie!

En een leuke official club :wink: :lol:

Die gaan kleine gele autotjes aanmoedigen over de gehele proef :lol:

Rudy, dat was niet aanmoedigen maar opdracht om een beetje door te rijden :oops:

Dan moeten ze de volgende keer wel andere gebaren maken want dat was niet duidelijk overgekomen dan :wink:

maar volgens mij was dat ook niet nodig voor ons , aangezien we niet zijn ingehaald en ook zeker niet de laatste auto waren die op de kp was !!! :lol: 8)
RG-Rallysport

Berichtdoor Cinq-Power » wo jun 01, 2011 19:21

Een aantal aanmoedigers stonden later op Spoordonk weer te zwaaien :)
Cinq-Power

Berichtdoor RG-Rallysport » wo jun 01, 2011 21:17

Dat weet ik :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor Kostrom » do jun 02, 2011 12:43

Vrijwel ieder praat over een goede verloop v/d rally, echter hebben wij als tijdwaarnemers op Kp Spoordonk het anders ervaren d.m.v. de buiten afzetting die was niet goed en optijd dicht. Daardoor hebben wij de start van deze Kp echter moeten uitstellen omdat we geen van allen de rust en controle onder ogen konden brengen om de stopfinish te draaien, toch hebben we later de draad toch weten te hervatten maar probleemloos tussen de proeven door hebben we echter ervaren dat de buitenafzetting wederom niet waterdicht was en dat nemen wij de organisatie niet in dank af!! Want dicht is dicht en dan moet je als orgnisatie geen verkeer als nog doorlaten, terwijl de voorrijders al uitgebreid op de K'p zitten!

Tevens merk ik op dat drie verschillende tijden niet door de beugel kunnen, wij kregen de norm 14:40 Kp dicht. Buiten afzetting 15:00 uur dicht en boze bewoners aantonen dat ze tot 16:00 uur nog op de Kp naar huis kunnen terwijl de start om 15:59 ingeplant was (dit vraagt toch om de grootste problemen) zeker wanneer de buiten afzetting niet op komt dagen. Erger nog wij krijgen de buiten afzetting er gratis bij en met alle ergenis zit je 2 uur lang te wachten op versterking v/d buiten afzetting (wat 'n schit krijg je dan te verwerken) "en dat als vrijwilliger marshal v/d rallysport" zelfs voorrijders lieten weten dat dit echter niet door de beugel kon tijdens een rally evenement. En dat ze ons terzijde stonden, omdat wij er een eind aan wilde maken v/d organsatie (toch hebben wij die moed gevonden om v/d marschal's, rijders en publiek de stopfinish te hervatten op deze Kp).

Aldus stopfinish Kp Spoordonk
Kostrom

Berichtdoor Holkers » do jun 02, 2011 22:14

Kostrom schreef:en dat nemen wij de organisatie niet in dank af!

En met die zin geef je zelf al aan dat je hier toch echt aan het verkeerde adres bent. organisatie @ elerally.nl of in die geest heb je echt meer aan.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Domier » do jun 02, 2011 22:33

Klachten melden bij de desbetreffende Proevenchef! Die kan er dan weer mee verder door gaan naar de KP-coördinator.

En gezien het feit dat je zelf de "controle en rust niet kan bewaren" zegt ook iets over hoe je zelf je werk kunt doen als official met naar alle waarschijnlijkheid een hoofd-official licentie.

En het benadrukken van het feit dat je een vrijwilliger bent heeft echt geen effect op een rallysportforum. Want dat is een begrip die hier allombekend is.

En als dit het enigste bericht zal zijn in een half jaar wat er van jou kant af komt dan ben ik benieuwd of je ook positieve dingen kan melden.
Greetzzz

DomierAfbeelding

En lid van de ELE-Official vereniging!
Domier

Berichtdoor Hendrik Scholten » do jun 02, 2011 22:54

@ Roy olde Meulen,
Ik ben zelf ook Official en wat ik lees van jou dan was mijn Allereerste eerste stap geweest Direkt CONTACT OPNEMEN met de Proevenchef en die kan dan zijn wegen bewandelen om het zo snel en goed mogelijk op te lossen naar ieders wens :D .
en denk ook dat dit hier niet thuis hoort en jij je ongenoegen aan de organisatie maar eens moet melden hoe zoiets kan gebeuren.
Hendrik Scholten

Berichtdoor Hendrik Scholten » do jun 02, 2011 23:07

@ Dominic,
Wij hebben met ons 5 tallige groepje van de RSOV Kp 8 en Kp 10 Stiphout gedraaid als Officials en weer genoten van de ELE Rally 2011 en ook nog ff Kp 16 gekeken :lol: :lol: maar dan wel achter ut lintje :lol: :lol: en ut eten was perfect en smaakte naar meer!.
Hendrik Scholten

Re: 47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Berichtdoor Kostrom » do jun 02, 2011 23:08

Hendrik Scholten schreef:@ Roy olde Meule,
Ik ben zelf ook Official en wat ik lees van jou dan was mijn Allereerste eerste stap geweest Direkt CONTACT OPNEMEN met de Proevenchef en die kan dan zijn wegen bewandelen om het zo snel en goed mogelijk op te lossen naar ieders wens :D .
en denk ook dat dit hier niet thuis hoort en jij je ongenoegen aan de organisatie maar eens moet melden hoe zoiets kan gebeuren.

Henderik,

Ik ben misschien dan wel niet de slimste maar stel ten alle tijde de proevenchef ervan op de hoogte maar als ze aan de start van afstand aktie ondernemen dan heb je niets anders te doen dan afwacten maar 2 volle uren dat is wel wat anders :!:

Tevens merk ik op dat officials hier regelmatig onderuit geschoffeld worden maar heb je een incident te melden dan heb je het direct fout en ben je dus kansloos :?
Kostrom

Re: 47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Berichtdoor rallyfreak1 » do jun 02, 2011 23:12

Hendrik Scholten schreef:@ Dominic,
Wij hebben met ons 5 tallige groepje van de RSOV Kp 8 en Kp 10 Stiphout gedraaid als Officials en weer genoten van de ELE Rally 2011 en ook nog ff Kp 16 gekeken :lol: :lol: maar dan wel achter ut lintje :lol: :lol: en ut eten was perfect en smaakte naar meer!.

Hey Henk waar stond je dan? :D
rallyfreak1

Berichtdoor Hendrik Scholten » do jun 02, 2011 23:17

Aloha Dirk Kerel,
Wij stonden op Post 4 en 4a en vanaf Post 4 waar ik stond konden we de start zien waar Swaanen ut 2de boekeltje meer dan 15 seconden verloor bij de start omdat de auto 3x af sloeg
Hendrik Scholten

Berichtdoor rallyfreak1 » do jun 02, 2011 23:20

ok wij stonden op post 7-8-9 :wink:
rallyfreak1

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden