Exotic Green Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » wo jul 13, 2011 20:31

was mijn debuut :oops: . 10minuten interview en er blijven 2 uit hun verband gerukte quotes over, maar goed het was wel een leuk item wat ze er van gemaakt hebben.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor antoine » wo jul 13, 2011 20:35

Ik had je zaterdag ook nog op de radio gehoord, een stukje over het ongeluk. Het ging je goed af Hein! :)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Hein » wo jul 13, 2011 20:40

Zaterdag 3 keer radio interview en 1 keer tv interview gedaan. Part of the job zullen we maar zeggen.
Alleen de tweede keer stond het geluid op de Markt zo hard dat ik mezelf terughoorde, terwijl ik bij City Racing stond omdat het daar wat rustiger leek te zijn.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor BarrierMan » wo jul 13, 2011 20:50

Hierbij dan een extra aanvulling:

Bij het verlaten van het verhard naar het onverhard lag de equipe "de Jong" aan de buitenzijde in de sloot (welke ca 3 minuuten eerder vertrokken zijn). 200 meter verder (bij het afdraaien het verhard op) moesten wij vol in de remmen omdat er meerdere voertuigen voor ons de proef op schoten waarbij ook de rode vlag gtoond werd. Gezien de situatie dat we daar zeer gevaarlijk stil moesten blijven staan hebben wij getracht achter de rode vlag te komen in plaats van voor de rode vlag. Daarbij was equipe "de Jong" en "Hoondert" reeds aangesloten. Omdat de hulpvoertuigen nog geen 20 seconden voor ons zaten hebben we met een gematigd tempo en alarmlichten de proef vervolgd. Omdat er bij iedere post zeer intensief met de gele vlag gezwaaid werd en we de "calamiteit" nog niet gepasseerd hadden heb ik het tempo laag gehouden. Helaas zijn we al na 3 posten met bewogen geel ingehaald door equipe "de Jong" die echt vol over de proef ging, terwijl de calamiteit zeker meer dan 20 posten verder was.

Mede dat we dit op de onboard camera hebben geregistreerd is de basis van mijn opmerking dat we naar mijn mening onrechtmatig zijn ingehaald onder een gele vlag situatie.
BarrierMan

Berichtdoor baleno78 » wo jul 13, 2011 20:53

kun je dat filmpje posten?
denk dat we allemaal erg benieuwd zijn!!
baleno78

Berichtdoor van eck » wo jul 13, 2011 21:01

baleno78 schreef:kun je dat filmpje posten?

Zullen we dat maar niet doen ik denk dat de sportcommissarissen en de organisatie de juiste beslissingen genomen hebben.
Gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen 8) 8)
van eck

Berichtdoor baleno78 » wo jul 13, 2011 21:03

van eck schreef:

Zullen we dat maar niet doen ik denk dat de sportcommissarissen en de organisatie de juiste beslissingen genomen hebben.

Is dat zo geheim dan?
baleno78

Berichtdoor van eck » wo jul 13, 2011 21:11

baleno78 schreef:
van eck schreef:

Is dat zo geheim dan?

Nee Natuurlijk niet zet het maar op you tube pfffffffff
Ik zie alleen het nut niet
van eck

Berichtdoor van eck » wo jul 13, 2011 21:13

Holkers schreef:
johanschop schreef:@ Maarten
kan je deze zinloze discussie stoppen

Ik heb blijkbaar iets gemist... Ik wil wel een keer stop roepen, maar dat heeft niet veel zin in een discussie.

Maar wat is er gebeurd?

Doe toch maar
van eck

Berichtdoor BarrierMan » wo jul 13, 2011 21:14

De mensen die de beslissing moesten nemen hebben o.a. ook mijn onboard beelden gezien en daaruit zijn de resultaten gekomen zo ze er nu liggen. Ik zie dan ook totaal geen meerwaarde waarom ik jou deze beelden zou laten zien tenzij jij het hele sponsor budget van Rallyteam Brabant voor je rekening neemt.

Laat het even weten zodat ik het bankrekeningnummer hier op het forum kan zetten zodat je de bakken met Euro's over kunt maken!
BarrierMan

Berichtdoor baleno78 » wo jul 13, 2011 21:22

BarrierMan schreef:De mensen die de beslissing moesten nemen hebben o.a. ook mijn onboard beelden gezien en daaruit zijn de resultaten gekomen zo ze er nu liggen. Ik zie dan ook totaal geen meerwaarde waarom ik jou deze beelden zou laten zien tenzij jij het hele sponsor budget van Rallyteam Brabant voor je rekening neemt.

Laat het even weten zodat ik het bankrekeningnummer hier op het forum kan zetten zodat je de bakken met Euro's over kunt maken!

Hahahahaha mocht je willen!

Ik zei het alleen maar zodat we dan eindelijk beelden hebben van hoe het is gegaan maar je houdt ze maar voor jezelf hoor!
Nu blijven er nog altijd mensen vinden dat het onterecht is dat de Jong qua tijd is teruggezet.

Tja je moet wat doen om aan je punten te komen hè ! :roll:
baleno78

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo jul 13, 2011 21:24

pffffffffffffffffff

Kansloos dit....
Mark Verhoeven

Berichtdoor Wim Salabim » wo jul 13, 2011 21:26

baleno78 schreef:Tja je moet wat doen om aan je punten te komen hè ! :roll:

Boehhhhhhhh :lol:
Wim Salabim

Berichtdoor BarrierMan » wo jul 13, 2011 21:27

[edit:Holkers]Antoine, ik weet dat je mij niet mag, maar voor deze opmerking zou ik je een ban moeten geven. Doe ik niet omdat ik het verhaal ook van de andere kant heb mogen aanhoren en meen dus te weten dat er emotie bij deze opmerking zat. Wel zou ik het sociaal volwassen vinden dat je deze type opmerkingen niet meer zult maken omdat ik bij een volgende keer (helaas) niet meer mild kan zijn. [/edit]

edit2: Stukje teveel gewist:

Equipe van Ballegooijen/Aengenend hebben geen officieel protest ingediend!!!
BarrierMan

Berichtdoor briljant » wo jul 13, 2011 21:31

Erg triest dit.
Je maakt je als nieuwkomer volkomen belachelijk hier op het forum.
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden