Eifel rally festival 2011 14-16 juli

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Amazone » di jul 12, 2011 19:02

1600hf schreef:Hij moet binnenkort in Italie opdraven....

Wat vervelend voor hem, zeg! ;-)
Amazone

Berichtdoor henk 400rr » di jul 12, 2011 22:40

Het klinkt inderdad als een straf :wink: maar leuk voor hem.

Verder iedereen veel plezier toegewenst die er naar toe gaat en/of deelneemt.
henk 400rr

Berichtdoor whity » vr jul 15, 2011 12:23

whity

Berichtdoor ExTaxi » vr jul 15, 2011 22:19

Handig, rij je vrijdagavond naar Duitsland zodat je kaartjes kan regelen de avond van te voren en niet te vroeg op te moeten, kun je 's avonds geen kaartjes kopen! Nog naar de eerste proef gereden, maar ook daar was het niet mogelijk. Nou moet ik alsnog morgen voor het ontbijt even heen en weer naar Daun knallen (2x20min) om kaartjes te halen, dan ontbijten en dan WP Mantaloch bekijken om 8.28 uur. Ahhhhrggg!!
ExTaxi

Berichtdoor nico » za jul 16, 2011 2:29

Oggossie, zielig hoor...
Die proeven ga je redden, en ontbijtje ook wel
Nooit klagen over je hobby
nico

Berichtdoor ExTaxi » za jul 16, 2011 18:51

zo weer thuis. Leuk om weer een keer een rally te zien, was weer een poosje geleden. Zoals gezegd in de ochtend om 6.40 even naar Daun gereden (machtige wegen daar in de Eifel) kaartjes gehaald en daarna ontbeten. Eerste puntje op KP3 zag ik dat er een stukje verderop een overgang naar onverhard zat. Daar heen gereden en daar stond Gertjan Schutten ook :-)

De proef daar verder afgekeken, want het was qua overzicht een mooi puntje! Daarna een ander punt opgezocht op KP Mantaloch en daar alles nog een keer gezien. De Audi S1, RS200 en de Stratossen blijven toch de toppers wat mij betreft.

Ik heb het bij deze 2 KP's gehouden en daarna even gaan lunchen in Gerolstein. Op weg daar naar toe stond er in ene een traumaheli midden op de weg vergezeld met alle andere hulpdiensten. Was iets goed mis gegaan.

Zo na het eten eens kijken wat ik voor plaatjes heb geschoten. Niet veel bijzonders, puntjes waren niet heel bijzonder vond ik.
ExTaxi

Berichtdoor wopper » zo jul 17, 2011 7:53

Tja wij waren zaterdag morgen om 06.00 aan gereden en waren om 21.30 weer thuis. Was weer een mooie dag, met mooi weer rally kijken.

Voor €14,00 een kaartje een een boekje gekocht, mja als je het boekje van vorige jaren had kwam je ook al een heel eind, en als je er al jaren komt is het niet meer zo moeilijk om de leuke plekjes te vinden.
Ga vandaag eens kijken wat ik voor plaatjes gemaakt heb.
Jammer dat wij in ons land niet zulk mooi evenement hebben..........
wopper

Berichtdoor ExTaxi » zo jul 17, 2011 11:12

wopper schreef:Jammer dat wij in ons land niet zulk mooi evenement hebben..........

Maar eerlijk gezegd zie ik deze auto's liever in actie in de Eifel dan in Nederland. De omgeving + de auto's maakt het feestje compleet.
ExTaxi

Berichtdoor gschutten » zo jul 17, 2011 15:21

En dan sta je daar op KP 3 Mantaloch, een paar honderd meter voor dat beroemde punt, komt daar opeens Dick Groen aangewandeld :wink:

Kan alleen maar meer superlativen toevoegen aan de eerdere post, wat een geweldig gaaf evenement, ken iemand die "verwend" was met de Rally Legends in San Marino, maar die vond de Eifel minstens net zo mooi! Super sfeer in en om Daun, vond het jammer dat er wat minder internationale sterren waren, maar Röhrl in een Quattro E2 voorbij zien knallen maakt veel goed! Dit jaar op bekende en nieuwe plekken gestaan en heb me alleen maar vermaakt! En als het aan de organisatie ligt willen ze volgend jaar nog meer Groep B's naar Daun halen (40 ipv 30 8))

De foto's zijn inmiddels overgekopieerd naar de externe HD en dan nu uitzoeken en alvast een begin maken met bewerken en hopelijk morgen online!
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor Aswin » zo jul 17, 2011 19:17

Aswin

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jul 17, 2011 21:05

Hier is een ander topic voor aswin en dan max 5 foto`s
wel mooie foto`s trouwens
TWENGELTJE

Berichtdoor Geert Wesseling » ma jul 18, 2011 8:41

Weet iemand wat er met de Mercedes 500SL is gebeurt op proef 1??
Volgens mij zat Sepp Haider achter het stuur.
Wij zagen alleen maar gele vlaggen, ambulances en andere hulpdiensten.
Het gebeurde na de splitsing op de proef, bij het punt waar je de eerste twee ronden rechts moet, en de laatste keer links.
Geert Wesseling

Berichtdoor Götz » ma jul 18, 2011 8:49

Geert Wesseling schreef:Weet iemand wat er met de Mercedes 500SL is gebeurt op proef 1??
Volgens mij zat Sepp Haider achter het stuur.
Wij zagen alleen maar gele vlaggen, ambulances en andere hulpdiensten.
Het gebeurde na de splitsing op de proef, bij het punt waar je de eerste twee ronden rechts moet, en de laatste keer links.

Volgens rijder geen remmen. Er vanaf gegaan. Schade aan ophanging en auto moet helemaal opnieuw gespoten worden. Rijder en navi OK! Paniek van een official die alle hulptroepen heeft ingeschakeld (bron: team Stehr)

Gr, Götz
Götz

Berichtdoor Geert Wesseling » ma jul 18, 2011 9:00

Dank je , altijd goed om te horen dat rijder en navi niets mankeren.
Dat wordt dus weer werken aan de mercedes.
Hoe staat het trouwens met die van jou??
Zag je afgelopen weekend volgens mij weer met de opel rondrijden.
Geert Wesseling

Berichtdoor Götz » ma jul 18, 2011 9:18

Geert Wesseling schreef:Dank je , altijd goed om te horen dat rijder en navi niets mankeren.
Dat wordt dus weer werken aan de mercedes.
Hoe staat het trouwens met die van jou??
Zag je afgelopen weekend volgens mij weer met de opel rondrijden.

Zijn inderdaad met de Opel naar de Eifel geweest. Wat probleempjes met de remmen en electronica. Service heeft perfect werk geleverd. 1 proefje helaas niet kunnen rijden. Voor de rest ons uitstekend vermaakt. Nu Opel klaar maken voor WK Duitsland. Zoek nog wel een paar extra PK's (nu slecht 114 volgens vermogens testbank :cry: )

Benz gaat niet zoals gepland. Blok is nog niet klaar. Afspraak was dat afgelopen week de motor erin zou gaan en komende 2 a 3 weken zou er een compleet nieuwe kabelboom in komen.....
Götz

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden