door Hammie » ma mei 17, 2004 21:13
Snijers en Bouche bevestigen deelname
Net voor het verstrijken van de inschrijvingsperiode vielen nog twee belangrijke inschrijvingen van de fax.
Patrick Snijers heeft nooit zijn voorliefde voor het Limburgs onverhard geheim gehouden. De voormalig Belgisch en Europees kampioen won de Sezoensrally al in 2002 en …bijna in 2003 want toen moest hij opgeven tijdens de laatste KP. De Lange zal rijden met een Mitsubishi EVO7 van John Deconinck. Zijn copiloot wordt Wim Vleugels (reed vorig jaar nog met Ries Huisman) “Ik start in de Sezoens eerst en vooral omdat ik het een zeer toffe wedstrijd vind maar ook om de Mitsubishi te leren kennen. Wanneer ik naar Ieper trek zonder wedstrijdervaring dan krijg ik klop. Ik ben er ook van overtuigd dat ik een mooi resultaat in de Sezoens kan neer zetten. Van Parijs is zeker de te kloppen man, het zou onlogisch zijn moest ik met een GpN een Full option WRC kunnen kloppen. Ik ga de strijd aan met Bouche, Van Hoof en Monnens is ook iemand die ik in het oog zal moeten houden.”
Naast Patrick Snijers bevestigde dus ook Xavier Bouche zijn deelname, en hierdoor wordt de strijd in de GpN meer dan boeiend.
In de Challenge Citroën starten uiteindelijk 11 teams want ook Bernard Servais meldde zich aan.
Het deelnemersaantal aan de 28ste sezoensrally bedraagt nu 63.
Bron rtmrally.tk
Jan-Arie
Citroen Saxo 16V