kraats wrote:
Met dat niks bieden bedoel ik dat je geen 20€ gaat betalen per gezinslid om een ding langs te zien komen dat niks met rally te maken heeft, dus wens ik daar niet voor te betalen. Als ik Beks wil zien ga ik wel naar de rai. en de zogenaamde Grp B's die genoemd worden gaan echt niet tippen aan aan de toenmalige uitvoeringen. Al denken vele jongeren onder ons dat dit wel het geval is.
Iemand roept iets over publiekstrekkende items. Maar dat publiek willen ze juist niet dus dat zie ik niet.
Theo,
Ik beschouw jou in dit geval ook als "doorgewinterde rallyfan". De mensen die dat NIET zijn vinden een WRC weldegelijk gaaf! (en ik ook, heel eerlijk). Die willen deze "zovaak mogelijk" zien, en gaan dus na 10 auto's naar de volgende proef. De BHV heeft gemerkt dat dat problemen veroorzaakt, en dus gaan ze proberen dat te minderen! Hoe doe je dat? Oa door entree te heffen, maar vooral door voor het publiek een interessante show te bieden op een proef waar dat kan! Dat is dus o.a. het "volgepropte" industrieterrein waar jij het net over had. Becks, vd. Pol, de 4x4's en motoren (e.a.) zijn daar natuurlijk precies de goede items voor! Kijk naar de Euregio met de Porsche GT3, super toch?
turboboost wrote:
MMM....weet ik niet Niels, tuurlijk is het mooi om een Boers, Wevers, en al die andere toppers te zien, maar als ik dan van de Marel in de WRC zie rijden of bv. jou in de volvo, kijk ik liever naar een dwarse volvo!

oftewel, ook met "mindere" auto's kun je het publiek vermaken, zo niet beter dan soms met een wrc of een dikke groep A.
Maar goed, 1000 mensen, 1000 meningen.
Dat geld voor Jou(ter):):) wel ja! Maar ik beschouw jou ook niet als "jan modaal", dus de niet doorgewinterde rallyfan. Die vind bijvoorbeeld de volvo's maar grote sloepen die enorm overhellen en helemaal geen snelheid inzit.
Steven wrote:
Maar dat kan een organisator oplossen door meer communicatie. Als ze duidelijk maken (met borden, omroepers of wat dan ook) hoe hard de strijd in bijv. de N3 is..
Dan nog! Er zijn echt veel mensen die voor de grote jongens komen! Hoe spannend de strijdt in N3 ook is, dat boeit echt niet! En daarnaast, deze mensen beslissen van te voren (n.a.v. de startlijst) of ze wel of niet komen, dus daar heeft een spannende strijd ook niks mee te maken!