29e RallyPro Short Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ned rally » wo aug 31, 2011 20:47

pieter van Gompel schreef:Deelnemerslijst binnen gehad vandaag. Hopenlijk kijkt de organisatie nog eens naar de regels en gaat nog eens flink schudden met de nummers. Anders veel gevaarlijke situaties en veel in de spiegel kijken. En daar hebben rallyrijders een hekel aan volgens mij.

Groeten Pieter

Daarbij moet een deelnemer op een rondkoers altijd goed in de spiegel kijken....
Laatst bijgewerkt door Ned rally op do sep 01, 2011 17:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Ned rally

Berichtdoor RG-Rallysport » wo aug 31, 2011 20:53

Ned rally schreef:
pieter van Gompel schreef:Deelnemerslijst binnen gehad vandaag. Hopenlijk kijkt de organisatie nog eens naar de regels en gaat nog eens flink schudden met de nummers. Anders veel gevaarlijke situaties en veel in de spiegel kijken. En daar hebben rallyrijders een hekel aan volgens mij.

Groeten Pieter

Daarbij moet een deelnemer op een rondkoers altijd goed in de spiegel kijken....

Nee dat zie je verkeerd ....... een deelnemer MOET snel rijden en foutloos en daarbij is het mooi meegenomen als hij of zei spiegelt :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor pieter van Gompel » wo aug 31, 2011 21:33

Ned rally schreef:

Groeten Pieter

Welke spiegel. Die zijn er toch al af gereden tegen de tonnen. In het regelement staat van de KNAF dat de divisies zoveel mogelijk achter elkaar moeten starten. Veiligheid in acht nemend. Ze hebben momenteel als dit de startlijst is een allegaartje gemaakt, dat de BMW 325i C op straatbanden tussen de M compact en Nissans 350z evt komt zit er ook nog een Porsche op de baan. Die met slicks min. 1.5 minuut sneller rijden daarachter zit ook nog een snelle clio die op de rechte stukken voorbij kan vliegen. Het maakt mij ook niet uit dat er gespiegeld moet worden. Het gaat mij om veiligheid.
pieter van Gompel

Berichtdoor MartijnB » do sep 01, 2011 1:00

Mark Verhoeven schreef:De organisatie bepaalt tegenwoordig niet meer de startvolgorde! Dat doet het BSR.

En het RCH ook Mark
MartijnB

Berichtdoor Han » do sep 01, 2011 1:51

Even alle verwarring wegnemen.
Wij als organisatie stellen de laatste 2 jaar de startlijst niet samen.
Deze is naar eer en geweten door de RCH gemaakt.
http://www.autosportief.nl

22 Februari 4e Circuit Short Rally
7 September 32e Amsterdam Short Rally

Promo film Zandvoort 2012
Han

Berichtdoor Mark Verhoeven » do sep 01, 2011 10:29

Sorry RCH... :oops: (was niet helemaal wakker meer denk ik...)
Mark Verhoeven

Berichtdoor Codieo » do sep 01, 2011 17:14

Voorde geïnteresseerd, de startlijst staat www.rallytiming.nl
Codieo

Berichtdoor ijsbeer » do sep 01, 2011 17:41

Ik weet niet waar je de startlijst ziet staan op Rallytiming, maar ik zie hem niet....
ijsbeer

Berichtdoor briljant » do sep 01, 2011 17:41

R.C.H. doet een voorstel voor de startlijst.

De desbetreffende organisatie kan en mag de lijst zelf wel aanpassen.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Codieo » do sep 01, 2011 18:23

ijsbeer schreef:Ik weet niet waar je de startlijst ziet staan op Rallytiming, maar ik zie hem niet....

Je hebt gelijk, hij is weer weg. Toen ik vanmiddag keek stond hij er wel. Was schijnbaar niet de bedoeling....
Codieo

Berichtdoor MarkL » do sep 01, 2011 19:13

Codieo schreef:
ijsbeer schreef:Ik weet niet waar je de startlijst ziet staan op Rallytiming, maar ik zie hem niet....

Je hebt gelijk, hij is weer weg. Toen ik vanmiddag keek stond hij er wel. Was schijnbaar niet de bedoeling....

Vanmiddag zag ik hem ook, jammer dat ie weer weg is
MarkL

Berichtdoor erikjan » do sep 01, 2011 23:22

ik kom zondag voor het eerst naar de Short Rally in Amsterdam, zijn er nog parkeeradviezen om bijvoorbeeld bij de Coentunnelproef te komen ?

echt veel aanknopingspunten dan ik op de site van de organisatie niet vinden, als volslagen onbekende in onze Hoofdstad... ;-)
erikjan

Berichtdoor metisse » vr sep 02, 2011 4:06

erikjan schreef:ik kom zondag voor het eerst naar de Short Rally in Amsterdam, zijn er nog parkeeradviezen om bijvoorbeeld bij de Coentunnelproef te komen ?

echt veel aanknopingspunten dan ik op de site van de organisatie niet vinden, als volslagen onbekende in onze Hoofdstad... ;-)

:mrgreen: Guus kom nâr huus....... :mrgreen:
metisse

Berichtdoor Sjeik1981 » vr sep 02, 2011 7:12

erikjan schreef:ik kom zondag voor het eerst naar de Short Rally in Amsterdam, zijn er nog parkeeradviezen om bijvoorbeeld bij de Coentunnelproef te komen ?

Dat wijst zich vanzelf, niet te missen. Een advies kom op tijd en niet gaan hoppen.
Sjeik1981

Berichtdoor Holkers » vr sep 02, 2011 7:19

Voor de service en coentunnelproef kun je aan de Radarweg parkeren (op het binnenterrein tussen de 2 wegen) of als je bij de verre hairpin wil kijken bij de Elektrostraat erin (ze rijden op de Contactweg) parkeren bij Shurgard (zie Google maps) mocht je honger hebben, bij de Burger King die tussen die 2 plekken in zit geen broodje zonder kaas bestellen....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden