erikjan schreef:ik denk niet dat de titel in 2012 en 2013 naar Loeb gaat, en al helemaal niet naar Citroen...
als VW de zaakjes goed aanpakt (zoals ze meestal doen...)
Denk het wel, wie heeft de zaken dan beter voor elkaar?
Jammer genoeg niemand.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:ik denk niet dat de titel in 2012 en 2013 naar Loeb gaat, en al helemaal niet naar Citroen...
als VW de zaakjes goed aanpakt (zoals ze meestal doen...)
EvoV6 schreef:Ik denk dat ze dat (allemaal?) volgend jaar (moeten?) gaan doen. Want Snijers en de Mini 1.6T werd door IRC om verschillende redenen nog niet als officieel gezien.
Zeker omdat Peugeot en Skoda dit seizoen nog met 2.0 rijden.
romar schreef:Seb Loeb nog 2 jaar langer bij citroen!!
Hoop dat er zowieso 1 titel van m afgepakt gaat worden......
erikjan schreef:Hans heeft zich in ieder geval in de kijker gereden in Dld dit weekend !!
autosport-media schreef:erikjan schreef:Hans heeft zich in ieder geval in de kijker gereden in Dld dit weekend !!
Ik zou er eerder `Hans heeft zich alweer in de kijker gereden dit weekend !!´ van maken
WRC fan schreef:romar schreef:Seb Loeb nog 2 jaar langer bij citroen!!
Hoop dat er zowieso 1 titel van m afgepakt gaat worden......
Ergens is het wel jammer dat Loeb niet naar VW gaat. Ik weet niet hoeveel jonge talentvolle rijders er goede contacten hebben met Citroën maar Kevin Abbring is er in ieder geval één van.
alleskids1971 schreef:http://www.autonews-magazine.com/blognl/?p=12997
VW presenteerde de eerste echte Polo WRCar, en deze week begint VW Motorsport met gravel testen in Frankrijk...... met Juha Hanninen (geen verrassing) en... Hans Weijs
rallyfan 5396 schreef:Het zal wel mooi zijn als hans weijs jr. ook in het wrc wedstrijden mag gaan rijden net zoals V.Merksteijn en Kuipers jr.![]()
Wanneer komt volkswagen trouwens in het wrc? 2013?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten