Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ruud_Enschede » za sep 17, 2011 19:38

Sand schreef:
Corne schreef:Leuke rally gehad, jammer dat einde onverhard KP Schuilenburg en stuk Rijssen ingekort werden overigens. Wat was daar de reden van? Rally is al niet al te lang meer en dit helpt er ook niet aan mee....

Ik heb gehoord dat ze dit gedaan hebben omdat ze te weinig marshalls hadden, en de veiligheid niet konden garanderen.

I rest my case....
Ruud_Enschede

Berichtdoor BNS206 » za sep 17, 2011 19:47

ZZR Fan schreef:Om nog maar weer even de discussie over het op internet slingeren van de kaarten te heropenen. En daarbij ook het punt over liefde voor de rallysport en geld voor de organisatie. Het viel me op dat gigantisch veel mensen met kopieën rondliepen van kaarten van officials. Kortom: de liefhebbers doen er zelf ook aan mee.

Ik heb veel mensen vandaag langs de verschillende proeven horen klagen dat ze geen pakketten meer konden krijgen op het verkooppunt. In dat opzicht zou je kunnen stellen dat er genoeg liefhebbers (moi incluis) keurig hun pakketje a 15 euro kopen. Volgend jaar meer oplages?
BNS206

Berichtdoor tt » za sep 17, 2011 19:52

Over het te weinig marshalls kom ik ook nog even zeuren op kp7 stonden na de start linker bocht daarna nog een (waar smits kapot ging) stonden 8 officals en er stonden 20 a 25 mensen dan snap ik ook wel dat je mensen tekort komt.

Een infopakket was in Almelo zaterdagochtend niet meer te krijgen om 11 wel maar dan mis je een heleboel dus een paar extra kan geen kwaad.
tt

Berichtdoor PatrickTwente » za sep 17, 2011 19:52

BNS206 schreef:
Ik heb veel mensen vandaag langs de verschillende proeven horen klagen dat ze geen pakketten meer konden krijgen op het verkooppunt. In dat opzicht zou je kunnen stellen dat er genoeg liefhebbers (moi incluis) keurig hun pakketje a 15 euro kopen. Volgend jaar meer oplages?

Dit is elkjaar al zo,

Toch heb ik op me camera na een leuke editie gezien.
PatrickTwente

Berichtdoor diverence » za sep 17, 2011 19:54

Sand schreef:
Corne schreef:Leuke rally gehad, jammer dat einde onverhard KP Schuilenburg en stuk Rijssen ingekort werden overigens. Wat was daar de reden van? Rally is al niet al te lang meer en dit helpt er ook niet aan mee....

Ik heb gehoord dat ze dit gedaan hebben omdat ze te weinig marshalls hadden, en de veiligheid niet konden garanderen.

dit klopt inderdaad,,

ze konden wel 5 marshalls uit zeeland krijgen, maar die stelden eisen a 2 dagen hotel voor hun en familie. dus dat werd hem niet, dus toen is de boel ingekort.

wat me wel opviel bij de KP van Ypelo dat ze maandag weer met de wagens naar t werk moesten.. heb je een keer een mooi bochtje, gaan ze er met een slakkengang doorheen :o
diverence

Berichtdoor BNS206 » za sep 17, 2011 19:55

Precies, en de gemiddelde tukker die naar de rally gaat doet ook niet moeilijk en koopt dat gewoon onder het motto 'koop toch eem zoon pakkettie'...

Opvallend ook dat de infopakketten tot zo'n beetje Almelo gaan en niet verder oostwaards. Ik moet er in elk geval voor naar de HR Holstlaan, terwijl er bij mijn weten genoeg mensen uit Borne/Hengelo/Enschede e.o. heen gaan!
BNS206

Berichtdoor TurboCharged » za sep 17, 2011 19:55

heb echt een super hellendoorn rally gezien met twee prachtige auto's en wk rijders, de rest van het veld heb ik ook met volle teugen van genoten
toch wel een van de mooiste

alleen miste er 1 ding; Mark van Eldik
Racing and Rallying is like sex, All men think their good at it :lol:

Turbo Lag: the number of seconds your opponent thinks he's winning :twisted:
TurboCharged

Berichtdoor BNS206 » za sep 17, 2011 19:57

diverence schreef:
Sand schreef:

dit klopt inderdaad,,

ze konden wel 5 marshalls uit zeeland krijgen, maar die stelden eisen a 2 dagen hotel voor hun en familie. dus dat werd hem niet, dus toen is de boel ingekort.

wat me wel opviel bij de KP van Ypelo dat ze maandag weer met de wagens naar t werk moesten.. heb je een keer een mooi bochtje, gaan ze er met een slakkengang doorheen :o

Stond jij ook bij die zandduin in de bocht? Vlakbij die frietkraam en die wilde koeien :P?
BNS206

Berichtdoor diverence » za sep 17, 2011 19:57

BNS206 schreef:Precies, en de gemiddelde tukker die naar de rally gaat doet ook niet moeilijk en koopt dat gewoon onder het motto 'koop toch eem zoon pakkettie'...

Opvallend ook dat de infopakketten tot zo'n beetje Almelo gaan en niet verder oostwaards. Ik moet er in elk geval voor naar de HR Holstlaan, terwijl er bij mijn weten genoeg mensen uit Borne/Hengelo/Enschede e.o. heen gaan!
wij zijn op goed geluk heen gereden :lol: hadden zoiets van, volg de subaru's en evo's, dan zullen we wel in de buurt zijn :lol:
diverence

Berichtdoor Wim » za sep 17, 2011 19:58

Waarom nemen ze elk jaar redelijk wat onverhard in het parcours op, aangezien er elk jaar toch een heel deel onverhard geschrapt wordt nog voor de start van de rally? Elk jaar verzint de organisatie ook een andere reden waarom er onverhard geschrapt wordt: dit jaar dus een tekort aan officials, vorig jaar omdat het de dagen voor de rally wat regende en het jaar daarvoor omdat het te stoffig was. :roll:

De lengte van de proeven is ook wel weinig voor de grootste rally van Nederland te zijn.
Laatst bijgewerkt door Wim op za sep 17, 2011 19:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Wim

Berichtdoor BNS206 » za sep 17, 2011 19:58

TurboCharged schreef:alleen miste er 1 ding; Mark van Eldik

+1!
BNS206

Berichtdoor diverence » za sep 17, 2011 19:59

BNS206 schreef:
diverence schreef:
Sand schreef:

dit klopt inderdaad,,

Stond jij ook bij die zandduin in de bocht? Vlakbij die frietkraam en die wilde koeien :P?
jazekers!
en die koeien werden helemaal wild toen die kerel door t weiland liep :lol: kort daarvoor al 2 dames waar de koeien achteraan liepen :P

1 v/d koeien vond het bordje "verboden voor publiek" ook wel erg lekker.
diverence

Berichtdoor BNS206 » za sep 17, 2011 20:01

Ja lachen was dat, mooie beesten. Ze schrokken behoorlijk van Nelis Verkooijen en die klap die die Evo X maakte op de boom ;)
BNS206

Berichtdoor diverence » za sep 17, 2011 20:03

BNS206 schreef:Ja lachen was dat, mooie beesten. Ze schrokken behoorlijk van Nelis Verkooijen en die klap die die Evo X maakte op de boom ;)
oh, vroeg me al af waarom men begon te juichen :P stond voor de bocht.
diverence

Berichtdoor BNS206 » za sep 17, 2011 20:05

Ja die zagen we goed, maar viel mee hoor, je hebt weinig gemist.

Nog even een vraagje voor de kenners; waarom, als er zo'n zandduin van een halve autohoogte in de bocht ligt, ruimen de marshals die niet op? Even glad strijken ofzo? OP deze manier kunnen de wagens maar op één manier door de bocht...
BNS206

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden