Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Michielj » za sep 17, 2011 20:07

BNS206 schreef:
ZZR Fan schreef:Om nog maar weer even de discussie over het op internet slingeren van de kaarten te heropenen. En daarbij ook het punt over liefde voor de rallysport en geld voor de organisatie. Het viel me op dat gigantisch veel mensen met kopieën rondliepen van kaarten van officials. Kortom: de liefhebbers doen er zelf ook aan mee.

Ik heb veel mensen vandaag langs de verschillende proeven horen klagen dat ze geen pakketten meer konden krijgen op het verkooppunt. In dat opzicht zou je kunnen stellen dat er genoeg liefhebbers (moi incluis) keurig hun pakketje a 15 euro kopen. Volgend jaar meer oplages?

Michielj schreef:Ik lees hier constant vragen van welke proef begint waar en hoe laat.. is er dan nooit iemand die in de loop van de week even een normale timetable kan posten :?:

Die paar mensen die dat lezen op het forum, daar zal de organisatie niet arm van worden. Vaak zijn de pakketten ook nog eens uitverkocht als je op zatermiddag aan komt rijden. Heb het zelfs meegemaakt dat vrijdagavond alle tasjes op waren en we moesten wachten op nieuwe aanvoer.

Dat schreef ik vanmiddag ook al. Wordt altijd een beetje knorrig van het stiekeme gedoe weken van tevoren. Kom je zaterdagmorgen om 11:30 aanrijden kun je gaan lopen zoeken met de stress in je lijf. Einde van de dag niks gezien. Gooi die zooi toch gewoon op internet. Dit 15 euri gireer ik wel..
Michielj

Berichtdoor Holkers » za sep 17, 2011 20:11

Omdat je dan 80% van je inkomsten van het infopakket mist. Er is dan geen reden om zo'n ding te kopen, ook al pimp je de inhoud met meer recente boekjes enzo, heel veel mensen laten het dan links liggen
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor BNS206 » za sep 17, 2011 20:12

Michielj schreef:
BNS206 schreef:
ZZR Fan schreef:Om nog maar weer even de discussie over het op internet slingeren van de kaarten te heropenen. En daarbij ook het punt over liefde voor de rallysport en geld voor de organisatie. Het viel me op dat gigantisch veel mensen met kopieën rondliepen van kaarten van officials. Kortom: de liefhebbers doen er zelf ook aan mee.

Ik heb veel mensen vandaag langs de verschillende proeven horen klagen dat ze geen pakketten meer konden krijgen op het verkooppunt. In dat opzicht zou je kunnen stellen dat er genoeg liefhebbers (moi incluis) keurig hun pakketje a 15 euro kopen. Volgend jaar meer oplages?

Michielj schreef:Ik lees hier constant vragen van welke proef begint waar en hoe laat.. is er dan nooit iemand die in de loop van de week even een normale timetable kan posten :?:

Die paar mensen die dat lezen op het forum, daar zal de organisatie niet arm van worden. Vaak zijn de pakketten ook nog eens uitverkocht als je op zatermiddag aan komt rijden. Heb het zelfs meegemaakt dat vrijdagavond alle tasjes op waren en we moesten wachten op nieuwe aanvoer.

Dat schreef ik vanmiddag ook al. Wordt altijd een beetje knorrig van het stiekeme gedoe weken van tevoren. Kom je zaterdagmorgen om 11:30 aanrijden kun je gaan lopen zoeken met de stress in je lijf. Einde van de dag niks gezien. Gooi die zooi toch gewoon op internet. Dit 15 euri gireer ik wel..

JA als je vanuit Den Haag komt is dat erg vervelend. Ik wacht eigenlijk nog steeds op de dag dat je met Ideal op internet je pakketje kan bestellen en deze dan een dag voor de rally in je bus valt.
BNS206

Berichtdoor official29111 » za sep 17, 2011 21:05

BNS206 schreef:Ja die zagen we goed, maar viel mee hoor, je hebt weinig gemist.

Nog even een vraagje voor de kenners; waarom, als er zo'n zandduin van een halve autohoogte in de bocht ligt, ruimen de marshals die niet op? Even glad strijken ofzo? OP deze manier kunnen de wagens maar op één manier door de bocht...

Het is de bedoeling dat alle deelnemers zoveel mogelijk onder dezelfde omstandigheden de kp verrijden. Het tussentijds wegvegen van zo'n zandduin zou voor de deelnemers die daarna rijden voordeel opleveren.
official29111

Berichtdoor Loabarg » za sep 17, 2011 21:08

Michielj schreef:
BNS206 schreef:

Of doe net als de Conrad Euregio Rally en bestel je info pakket online www. twenterally.nl
Loabarg

Berichtdoor MartijnB » za sep 17, 2011 21:15

Wat te denken van een betaalde app voor op je telefoon met kaartjes nog makkelijker. Waarbij die gelijk linkt met de navigatie op een telefoon.......

Punt op een kp aan tikken en de navi brengt je er
MartijnB

Berichtdoor Ton Van Spanje » za sep 17, 2011 21:19

official29111 schreef:
BNS206 schreef:Ja die zagen we goed, maar viel mee hoor, je hebt weinig gemist.

Nog even een vraagje voor de kenners; waarom, als er zo'n zandduin van een halve autohoogte in de bocht ligt, ruimen de marshals die niet op? Even glad strijken ofzo? OP deze manier kunnen de wagens maar op één manier door de bocht...

Het is de bedoeling dat alle deelnemers zoveel mogelijk onder dezelfde omstandigheden de kp verrijden. Het tussentijds wegvegen van zo'n zandduin zou voor de deelnemers die daarna rijden voordeel opleveren.

Maar als dat zandduin nu is opgeworpen door de voorgaande auto's. (En dat is zo), dan zou je ook kunnen stellen dat allen na startnummer één in het nadeel zijn. Ja toch?
Ton Van Spanje

Berichtdoor RG-Rallysport » za sep 17, 2011 21:27

Ook weer terug van een mooie dag rallysport !! Waarbij mij als starter toch wel iets erg opviel en dat is dan ( over het algemeen vooral navi's ) mensen hun verzamelpunt van de gordels erg hoog hadden zitten tot aan net onder de ribben aan toe :shock: .
Verder geen bijzonderheden gezien maar heerlijk genoten van alle equipe's !!
RG-Rallysport

Berichtdoor henk » za sep 17, 2011 21:28

het is na mijn weten al wel eens gedaan (laatste keer Almere meen ik) maar dat was dan ook wel extreem :wink:
Laatst bijgewerkt door henk op za sep 17, 2011 21:45, in totaal 1 keer bewerkt.
henk

Berichtdoor Easygoing » za sep 17, 2011 21:40

Michielj schreef:JA als je vanuit Den Haag komt is dat erg vervelend. Ik wacht eigenlijk nog steeds op de dag dat je met Ideal op internet je pakketje kan bestellen en deze dan een dag voor de rally in je bus valt.

Midden Nederland Rally gaat het al doen
Mijn foto's staan op Rallykaart
Afbeelding
Easygoing

Berichtdoor Easygoing » za sep 17, 2011 21:45

MartijnB schreef:Wat te denken van een betaalde app voor op je telefoon met kaartjes nog makkelijker. Waarbij die gelijk linkt met de navigatie op een telefoon.......

Punt op een kp aan tikken en de navi brengt je er

Precies...
Er is een digitale oplossing waarbij de organisatie zelfs geen inkomsten mislopen.
Denk dan ook nog maar eens aan de rallyliefhebber die eerst vanaf een grote afstand naar het verkooppunt moet en dan pas naar de proeven kan. Met een digitale oplossing kun je het publiek sturen en gelijk naar de parkeerplaats sturen waar je ze als organisatie graag naar toe wilt hebben. (dan snijdt het mes gelijk aan 2 kanten)
Het voorkomt teleurstellingen (boekjes uitverkocht) en digitaal is onbeperkt en je hebt veel minder verkeersbewegingen.
Mijn foto's staan op Rallykaart
Afbeelding
Easygoing

Berichtdoor PatrickTwente » za sep 17, 2011 22:25

Trouwens hier nog mensen die vrijdag hebben genoten van oom agent die voor lachwekkende taferelen zorgden op kp magerleresch?:lol:

Ja wij mogen niet door de tuin maar deze 2 agenten blijkbaar wel waarbij ze bijna de hele struik vernielen (Agent kwam niet over hekje)

Afbeelding
PatrickTwente

Berichtdoor Ned rally » za sep 17, 2011 22:40

Easygoing schreef:
Michielj schreef:JA als je vanuit Den Haag komt is dat erg vervelend. Ik wacht eigenlijk nog steeds op de dag dat je met Ideal op internet je pakketje kan bestellen en deze dan een dag voor de rally in je bus valt.

Midden Nederland Rally gaat het al doen

Ja doe maar de Veenhuizen Groep Nederland Rally. Daar kun je idd nu via www.nederlandrally.nl je rallyfanpakket bestellen. Je krijgt het dan per post thuis gestuurd.
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor uw official op stap » za sep 17, 2011 23:46

Sand schreef:
Corne schreef:Leuke rally gehad, jammer dat einde onverhard KP Schuilenburg en stuk Rijssen ingekort werden overigens. Wat was daar de reden van? Rally is al niet al te lang meer en dit helpt er ook niet aan mee....

Ik heb gehoord dat ze dit gedaan hebben omdat ze te weinig marshalls hadden, en de veiligheid niet konden garanderen.

Dat verhaal komt mij erg bekend voor. Jammer genoeg dan.
uw official op stap

Berichtdoor TWENGELTJE » zo sep 18, 2011 8:43

Wim schreef:Waarom nemen ze elk jaar redelijk wat onverhard in het parcours op, aangezien er elk jaar toch een heel deel onverhard geschrapt wordt nog voor de start van de rally? Elk jaar verzint de organisatie ook een andere reden waarom er onverhard geschrapt wordt: dit jaar dus een tekort aan officials, vorig jaar omdat het de dagen voor de rally wat regende en het jaar daarvoor omdat het te stoffig was. :roll:

De lengte van de proeven is ook wel weinig voor de grootste rally van Nederland te zijn.

Waar maak jij je druk om, je gaat er toch niet heen
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden