BNS206 schreef:ZZR Fan schreef:Om nog maar weer even de discussie over het op internet slingeren van de kaarten te heropenen. En daarbij ook het punt over liefde voor de rallysport en geld voor de organisatie. Het viel me op dat gigantisch veel mensen met kopieën rondliepen van kaarten van officials. Kortom: de liefhebbers doen er zelf ook aan mee.
Ik heb veel mensen vandaag langs de verschillende proeven horen klagen dat ze geen pakketten meer konden krijgen op het verkooppunt. In dat opzicht zou je kunnen stellen dat er genoeg liefhebbers (moi incluis) keurig hun pakketje a 15 euro kopen. Volgend jaar meer oplages?
Michielj schreef:Ik lees hier constant vragen van welke proef begint waar en hoe laat.. is er dan nooit iemand die in de loop van de week even een normale timetable kan posten![]()
Die paar mensen die dat lezen op het forum, daar zal de organisatie niet arm van worden. Vaak zijn de pakketten ook nog eens uitverkocht als je op zatermiddag aan komt rijden. Heb het zelfs meegemaakt dat vrijdagavond alle tasjes op waren en we moesten wachten op nieuwe aanvoer.
Dat schreef ik vanmiddag ook al. Wordt altijd een beetje knorrig van het stiekeme gedoe weken van tevoren. Kom je zaterdagmorgen om 11:30 aanrijden kun je gaan lopen zoeken met de stress in je lijf. Einde van de dag niks gezien. Gooi die zooi toch gewoon op internet. Dit 15 euri gireer ik wel..