Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » zo sep 18, 2011 8:45

Ned rally schreef:
Easygoing schreef:
Michielj schreef:JA als je vanuit Den Haag komt is dat erg vervelend. Ik wacht eigenlijk nog steeds op de dag dat je met Ideal op internet je pakketje kan bestellen en deze dan een dag voor de rally in je bus valt.

Midden Nederland Rally gaat het al doen

Ja doe maar de Veenhuizen Groep Nederland Rally. Daar kun je idd nu via www.nederlandrally.nl je rallyfanpakket bestellen. Je krijgt het dan per post thuis gestuurd.

na-apers :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor heldern » zo sep 18, 2011 9:05

uw official op stap schreef:
Sand schreef:
Corne schreef:Leuke rally gehad, jammer dat einde onverhard KP Schuilenburg en stuk Rijssen ingekort werden overigens. Wat was daar de reden van? Rally is al niet al te lang meer en dit helpt er ook niet aan mee....

Ik heb gehoord dat ze dit gedaan hebben omdat ze te weinig marshalls hadden, en de veiligheid niet konden garanderen.

Dat verhaal komt mij erg bekend voor. Jammer genoeg dan.

maarja ken ook marshalls die niet meer actief zijn dit jaar, maar nog wel de papieren hebben.Waarom worden zulke dan niet voor een keer gevraagd of ze nog eens willen helpen.
heldern

Berichtdoor john otten » zo sep 18, 2011 10:26

ik heb het al eens vaker aangekaard bij mensen .
is het geen idee om ook rijders die niet meerijden eens te confronteren en misschien te verplichten 1 x per jaar als official mee te draaien .
zodat het probleem officials opgelost wordt en de rijders tevens eens de andere kant van de rally zien .
john otten

Berichtdoor Bart » zo sep 18, 2011 10:28

john otten schreef:is het geen idee om ook rijders die niet meerijden eens te confronteren en misschien te verplichten 1 x per jaar als official mee te draaien .
zodat het probleem officials opgelost wordt en de rijders tevens eens de andere kant van de rally zien .

Is volgens mij in Engeland ook zo!
Bart

Berichtdoor staphorstrallying » zo sep 18, 2011 10:32

Dan moeten ze een mail sturen naar iedereen met een licentie.. ik ben bij de Exotic green rally ook official geweest.. maar wist niet dat hier zo dringend officials nodig waren.. anders hadden wij ook wel willen helpen..
staphorstrallying

Berichtdoor ferry bakker » zo sep 18, 2011 10:40

hier wil ik wel wat over zeggen, ik zou het geen eens kunnen :!:
official zijn is een passie en iets wat je moet kunnen.
Je ziet dat er soms officials worden uitgedaagd, en er totaal niet naar hun wordt geluisterd.
Ik zou je gelijk voor hun kop stompen ,,,,, luisteren en anders weg wezen.
Daarom ben ik totaal niet geschikt voor als official.
Dus als je elke rijder en naf eens per jaar official wil laten zijn, lijkt me geen slim plan.
en ik denk dat elke rijden heel goed weet wat voor werk officials doen en ze elke wedstrijd weer dankbaar zijn.
maar ik snap jullie idee zeker en zonder deze mensen geen 1 meter rally.
ferry bakker

Berichtdoor r199 » zo sep 18, 2011 10:45

Na hoeft denk ik niet eens een rijder te zijn, kan ook dat je gewoon zegt dat elke rijder 1 keer per jaar een vriend/kennis noem maar wat meeneemt als marchal. ook een optie.

Maar terug on toppic, heb weer genoten van een leuke rally met mooie gevrechten her en der in het deelnemersveld. Was weer een topweekend
r199

Berichtdoor ferry bakker » zo sep 18, 2011 10:48

mag mijn schoonmoeder ook :?: Maar terug on toppic
ferry bakker

Berichtdoor williamdennekamp » zo sep 18, 2011 10:59

ik heb altijd medelijden met de officials als er een bus met van die VIPs (vreselijk iritante personen) aan komt.
Die figuren denken dat ze alles mogen.
Ze gaan altijd voor de linten staan en weigeren om achter de linten te gaan staan net als het gewone publiek.

groeten william
williamdennekamp

Berichtdoor bijwie » zo sep 18, 2011 11:03

TWENGELTJE schreef:
Ned rally schreef:
Easygoing schreef:
Michielj schreef:JA als je vanuit Den Haag komt is dat erg vervelend. Ik wacht eigenlijk nog steeds op de dag dat je met Ideal op internet je pakketje kan bestellen en deze dan een dag voor de rally in je bus valt.

Midden Nederland Rally gaat het al doen

Ja doe maar de Veenhuizen Groep Nederland Rally. Daar kun je idd nu via www.nederlandrally.nl je rallyfanpakket bestellen. Je krijgt het dan per post thuis gestuurd.

na-apers :wink:

Euregio rally in Hengelo doet dit al een aantal jaren !!!!
bijwie

Berichtdoor rallyfanaatje » zo sep 18, 2011 11:08

staphorstrallying schreef:Dan moeten ze een mail sturen naar iedereen met een licentie.. ik ben bij de Exotic green rally ook official geweest.. maar wist niet dat hier zo dringend officials nodig waren.. anders hadden wij ook wel willen helpen..

Zoals iedereen weet zijn er altijd officials te kort en de organisatie is altijd blij met elke aanmelding die ze krijgen.
Mailen doen ze niet altijd maar je kan natuurlijk ook zelf contact opnemen met betreffende organisatie/club en je eigen aanmelden als official om te komen helpen.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor john otten » zo sep 18, 2011 12:27

Holkers schreef:Omdat je dan 80% van je inkomsten van het infopakket mist. Er is dan geen reden om zo'n ding te kopen, ook al pimp je de inhoud met meer recente boekjes enzo, heel veel mensen laten het dan links liggen

Maarten ik probeer jou een pb te sturen maar wil jij even kijken wat er aan de hand is ?
heb een vraag anders mail even .

gr john
john otten

Berichtdoor ZZR Fan » zo sep 18, 2011 13:23

Bij de eerste rondgang Rijssen kwam er een kind van een van de officials bij het publiek langs met een schaal dropjes. Veel mensen sloegen over, maar het gebaar was mooi. Hulde.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Robert_ » zo sep 18, 2011 13:26

Ik vond het maar een matige editie van de Hellendoornrally, zeker wanneer je pretendeert de grootste van Nederland te zijn. Wanneer je een tekort aan marshalls hebt is dat erg spijtig en de organisatie denk ik niet aan te rekenen. Wat wel te kansloos voor woorden was, was de informatievoorziening. Start/Finish omgedraaid, proefnummering niet juist vermeld en via Twitter melden dat KP11/14 met 3,5km is ingekort, terwijl het hier om KP12/15 ging.

Verder wel een mooie onderlinge strijd gezien. van Merksteijn erg goed in de C4, beter dan verwacht. Helaas geen gelijkwaardig vergelijkingsmateriaal in de zin van een andere topper in een C4, maar ik had niet de indruk dat 'ie heel erg veel moeite had om er hard mee te rijden. Kuipers ook top, nog steeds strakke lijnen en op vrijwel elk punt de hoogste bochtensnelheid. Vond ten Brinke ietwat tegenvallen, had hem wat dichterbij de top 2 verwacht, Swaanen zat er dicht bij.

Verder compenseert het achterveld in Hellendoorn de strakke lijnen van de toppers prima! Jammer dat we een grote groep van die rijders slecht sporadisch in Nederland aan de start hebben.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor steven16V » zo sep 18, 2011 13:30

Robert_ schreef:Ik vond het maar een matige editie van de Hellendoornrally, zeker wanneer je pretendeert de grootste van Nederland te zijn. Wanneer je een tekort aan marshalls hebt is dat erg spijtig en de organisatie denk ik niet aan te rekenen. Wat wel te kansloos voor woorden was, was de informatievoorziening. Start/Finish omgedraaid, proefnummering niet juist vermeld en via Twitter melden dat KP11/14 met 3,5km is ingekort, terwijl het hier om KP12/15 ging.

Verder wel een mooie onderlinge strijd gezien. van Merksteijn erg goed in de C4, beter dan verwacht. Helaas geen gelijkwaardig vergelijkingsmateriaal in de zin van een andere topper in een C4, maar ik had niet de indruk dat 'ie heel erg veel moeite had om er hard mee te rijden. Kuipers ook top, nog steeds strakke lijnen en op vrijwel elk punt de hoogste bochtensnelheid. Vond ten Brinke ietwat tegenvallen, had hem wat dichterbij de top 2 verwacht, Swaanen zat er dicht bij.

Verder compenseert het achterveld in Hellendoorn de strakke lijnen van de toppers prima! Jammer dat we een grote groep van die rijders slecht sporadisch in Nederland aan de start hebben.

+1
steven16V

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden