Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ferry bakker schreef:Ik denk dat het juist DIT jaar top zou zijn om de Nederlandrally te rijden.
http://www.youtube.com/watch?v=0ie3_W9Ofw4
JB verlagingssets schreef: Bij het niet doorgaan van het evenement wordt slechts 80% aan inschrijfgeld terug betaald. Inschrijfgeld voor de rally bedraagt 625,- euro, komt nog 60,- euri bij voor een fatsoenlijke serviceplek. (standaard 40 m2, is normaal 60m2).
20% van 685,- is ruim 135,-
JB verlagingssets schreef:Wij hebben wel plannen te starten in Barneveld. Auto is op een haar na klaar, maar krijg ernstige bedenkingen als ik het commentaar op dit forum lees. Waar rook is, is vuur. Net even het reglement erop nageslagen. Betaling moet uiterlijk 5 dagen voor aanvang van het evenement binnen zijn. Bij het niet doorgaan van het evenement wordt slechts 80% aan inschrijfgeld terug betaald. Inschrijfgeld voor de rally bedraagt 625,- euro, komt nog 60,- euri bij voor een fatsoenlijke serviceplek. (standaard 40 m2, is normaal 60m2).
20% van 685,- is ruim 135,- . Wij wachten dus nog wel even met betalen en komen dus ook niet voor op de startlijst... Of de organisatie zal de geruchten op dit forum moeten ontkrachtigen. Lijkt mij niet zo moeilijk.
Hopelijk wordt het toch een mooi evenement.
JB rallyteam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 282 gasten