Nederland volgend jaar ook een talentenjacht?

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Nederland volgend jaar ook een talentenjacht?

Berichtdoor michel uit berg » wo mei 26, 2004 21:55

ja toeterend :-))
michel uit berg

Re: Re: Nederland volgend jaar ook een talentenjacht?

Berichtdoor StevenK » wo mei 26, 2004 22:13

michel uit berg wrote:
maar steven, jij rijdt toch ook een cliootje n3?

Als je ff doorijdt kun je toch ook iets verder vooraan rijden want ik heb in belgie op een rondkoers achter zo´n ding gereden en dat loopt als een speer :-)

Tja, daar zeg je het precies: ik ben zo iemand die een zeer snelle auto nodig heeft om redelijk snelle tijden te draaien :). En als er onverhard aan te pas komt is het bij mij al helemaal niks meer.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Nederland volgend jaar ook een talentenjacht?

Berichtdoor michel uit berg » wo mei 26, 2004 22:15

[/quote]
Tja, daar zeg je het precies: ik ben zo iemand die een zeer snelle auto nodig heeft om redelijk snelle tijden te draaien :). En als er onverhard aan te pas komt is het bij mij al helemaal niks meer.
[/quote]

ow bij mij is ´t net andersom, autootje is bejaard maar op ´t onverhard komen we heel goed mee :-)
michel uit berg

Berichtdoor rutger205 » wo jun 02, 2004 16:43

Een drietal seizoenen geleden had Rallyreport al een soortgelijk initatief. Ik geloof zelfs dat David werd geadviseerd om een lichtere uitlaat onder zijn Fordje te knopen. Vervolgens is dit initatief een stille dood gestorven. Misschien is het zinvol om een echt jong talent (zonder budget) te laten ondersteunen door een beter gefortuneerde privé-rijder. Bijvoorbeeld door een auto ter beschikking te stellen voor een rally. Ideetje voor Helichem of Vierhouten???!!!! Anderzijds heeft een eenmalig initatief weinig zin, een traject om een talentvolle rijder verder te helpen bestaat niet uit slechts een wedstrijd.
rjh
rutger205

Berichtdoor pipo » wo jun 02, 2004 16:56

Bugs ,Van Lancker werd 16 e is zo maar niet de eerste de beste en zeker geen beginneling !
Ik heb met hem een jaartje saxo challenge gereden ,de premies zijn mooi meegenomen maar dan moet je prijs rijden he !
De saxo challenge was een groot succes en daaruit kwamen toch al vele talenten .Het probleem in nederland is ook meestal het parcours !!
pipo

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl