Veenhuizen Groep Nederland Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor joostkusters » do sep 29, 2011 17:47

de shortrijders in de rally laten rijden geeft ook scheve gezichten;

Rallyrijders zien dat andere met minder inschrijfgeld toch de km mogen rijden, en andere short rijders die eigenlijk de km niet willen maken vanwege de running kosten.
joostkusters

Berichtdoor mantaboy » do sep 29, 2011 17:47

heldern schreef:Hoor verhalen dat de organisatie twijfelt of het wel door moet gaan.Te weinig inschrijvingen,dus kan het kwa geld er niet uit.Wie weet meer??

Persoonlijke rancune?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor heldern » do sep 29, 2011 17:49

Ned rally schreef:
Starkoo schreef:
heldern schreef:Hoor verhalen dat de organisatie twijfelt of het wel door moet gaan.Te weinig inschrijvingen,dus kan het kwa geld er niet uit.Wie weet meer??

Tja weer niet door laten gaan kan wel betekenen einde rally van barneveld, rijders die ingeschreven staan willen rijden in Nederland en niet in Belgie, blijft ook raar dat de nissans en bmw's in Belgie rijden.

Misschien idd om de shortrally niet door te laten gaan en de short rijders laten rijden bij de normale wedstrijd, het is altijd beter dan de boel helemaal af te lassen!

Is dit niet iets van de spreekwoordelijke bel en de klepel.....????

Een organisatie wordt er níet blij van als er een klein deelnemersveld is MAAR zeker níet blij als dit soort verhalen de wereld in geholpen worden.

Je hebt gelijk laten we positief zijn en hopen dat er nog zo n 20 auto s bij komt.
heldern

Berichtdoor Starkoo » do sep 29, 2011 17:50

joostkusters schreef:de shortrijders in de rally laten rijden geeft ook scheve gezichten;

Rallyrijders zien dat andere met minder inschrijfgeld toch de km mogen rijden, en andere short rijders die eigenlijk de km niet willen maken vanwege de running kosten.
Ja dat is natuurlijk wel zo, de sprint is de opstap naar de normale rally, hoe meer wedstrijd km's hoe duurder het word!
Starkoo

Berichtdoor Jack the Slipper » do sep 29, 2011 17:50

Ik zie nu 40 auto's in de rally en 25 in de shortrally. Leuke club toch? Meer is altijd leuker voor het publiek en financieel beter voor de organisatie. Tuurlijk.

Vind het persoonlijk wel erg gaaf dat de shortrally tussen start en finish van de rally in zit.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor Ned rally » do sep 29, 2011 17:53

Wij doen er op dit moment alles aan om er op 7 & 8 oktober een groots en mooi evenement te laten plaatsvinden. Een aantal verrassende deelnemers en auto's en vele kanshebbers op de eindoverwinningen.

MAAR het kan pas een groots en mooi evenement worden als er GENOEG OFFICIALS zijn!!!!

Op dit moment hebben we nog maar de helft van de benodigde officials aanwezig op de zaterdag.
DUS als je je als official of als rijder/navigator bij ons nog kunt helpen, meld je dan aan bij je officialclub of via PB of een mail naar personeelnederlandrally@gmail.com

Jullie hulp is KEIHARD nodig!!! We hebben een mooi officialpakket, goed lunchpakket en een lekkere warme maaltijd!
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor RobinV-Rally » do sep 29, 2011 17:57

Hoeveel deelnemers had de Tank S Rally? Juist 42. En de sprint? 31.
Toen liepen er niet eens 2 rally's tegelijkertijd. Dus, volgens mij valt het allemaal wel mee hoor. Natuurlijk is het jammer en vervelend etc dat er niet meer deelnemers starten in Barneveld. Maar, als er rijders liever in België rijden, dan is dat hun keuze en die keus respecteer ik.
Ben blij dat Hans Weijs Jr hier komt en Sr met een DS3 R3 start. Ze hadden ook allebei naar Saint Vith kunnen afreizen en zo zijn er meer rijders.
Laat de rally maar komen, ik begin er nu meer zin in te krijgen dan ik eerder deze week had.
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Mazzo » do sep 29, 2011 18:04

In Barneveld staan er tot nu toe meer WRC's aan de start dan in de East Belgian Rally. Blij dat de titel nog niet vergeven is in NL, anders hadden we een ander beeld gehad denk ik.
Mazzo

Berichtdoor WRC fan » do sep 29, 2011 18:27

Het gaat gewoon een geweldig spektakel worden volgende week. Er zijn veel verschillende deelnemers en al is 40 deelnemers niet optimaal, het is ook zeker niet te weinig. We zijn de laatste drie jaar iets te verwend in Nederland. Het is alleen jammer dat er geen één 350Z aan de start komt. Als ik even een voorspelling voor het podium mag doen. Hans Weijs 1ste, Jeroen Swaanen 2de en Jasper van den Heuvel 3de. Dat is zeker geen slecht podium.
WRC fan

Berichtdoor Sjeik1981 » do sep 29, 2011 18:31

Ben nu ook wel redelijk zeker dat ik volgende zaterdag aan de proeven sta. Is het tijdschema eigenlijk al bekend?
Sjeik1981

Berichtdoor ferry bakker » do sep 29, 2011 18:44

vast wel denk ik :wink:
ferry bakker

Berichtdoor Sjeik1981 » do sep 29, 2011 19:05

Daarstraks nog niet,

nu ook nog niet......
Sjeik1981

Berichtdoor 2rallyman1 » do sep 29, 2011 19:22

Als het uberhaupt nodig blijkt te zijn... is het dan niet mogelijk om alleen de vrijdagavond te annuleren..???
2rallyman1

Berichtdoor Kempjes Autosport » do sep 29, 2011 19:24

Helaas.... de enige rally waar ik heen zou moeten (een paar km hier vandaan) is er op m'n werk geen enkele mogelijkheid om vrij te krijgen.
Mijn vraag aan iederen: Maak geweldige foto's & films voor degenen die wel willen gaan maar niet kunnen....
Next year better met een nog betere Nederlandrally met groot deelnemersveld !!!
Fijne dag next week
Kempjes Autosport

Berichtdoor RG-Rallysport » do sep 29, 2011 19:57

2rallyman1 schreef:Als het uberhaupt nodig blijkt te zijn... is het dan niet mogelijk om alleen de vrijdagavond te annuleren..???

Dat denk ik niet , want dan zou de wedstrijd volgens de nieuwe reglementen niet meetellen voor het ONRK ....... Maar het komt vast en zeker goed er word hard gewerkt door de heren en dames van de org om alles in goede banen te leiden !!
Dus laten we hier geen negatieve dingen posten zoals het gaat mis niet door etc etc want dat is wel het laatste waar de org en de rallysport op zitten te wachten denk ik .....
RG-Rallysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden