Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Kempjes Autosport schreef:Helaas.... de enige rally waar ik heen zou moeten (een paar km hier vandaan) is er op m'n werk geen enkele mogelijkheid om vrij te krijgen.
Mijn vraag aan iederen: Maak geweldige foto's & films voor degenen die wel willen gaan maar niet kunnen....
Next year better met een nog betere Nederlandrally met groot deelnemersveld !!!
Fijne dag next week

WRC fan schreef:Als ik even een voorspelling voor het podium mag doen. Hans Weijs 1ste, Jeroen Swaanen 2de en Jasper van den Heuvel 3de. Dat is zeker geen slecht podium.
Mark Verhoeven schreef:WRC fan schreef:Als ik even een voorspelling voor het podium mag doen. Hans Weijs 1ste, Jeroen Swaanen 2de en Jasper van den Heuvel 3de. Dat is zeker geen slecht podium.
Waarom Jeroen Swaanen voor Jasper v.d. Heuvel???
baleno78 schreef:Mark Verhoeven schreef:WRC fan schreef:Als ik even een voorspelling voor het podium mag doen. Hans Weijs 1ste, Jeroen Swaanen 2de en Jasper van den Heuvel 3de. Dat is zeker geen slecht podium.
Zal toch afhangen van de auto waarmee Jasper aan de start verschijnt!
Als hij in een WRC start denk ik zelfs dat hij als 1e zal eindigen!
RG-Rallysport schreef:baleno78 schreef:Mark Verhoeven schreef:WRC fan schreef:Als ik even een voorspelling voor het podium mag doen. Hans Weijs 1ste, Jeroen Swaanen 2de en Jasper van den Heuvel 3de. Dat is zeker geen slecht podium.
Vergeet niet wat hij met een evo kan !! Denk dat hij met een EVO X R4 ook hard genoeg kan icm terreinkennis
baleno78 schreef:RG-Rallysport schreef:baleno78 schreef:Mark Verhoeven schreef:WRC fan schreef:Als ik even een voorspelling voor het podium mag doen. Hans Weijs 1ste, Jeroen Swaanen 2de en Jasper van den Heuvel 3de. Dat is zeker geen slecht podium.
Vergeet niet wat hij met een evo kan !! Denk dat hij met een EVO X R4 ook hard genoeg kan icm terreinkennis
Dat is precies wat ik bedoel maar denk niet dat het mogelijk is om Swaanen en Weijs Jr. voor te blijven met een EVO X R4
Ik ben echt benieuwd wanneer we weten waar hij mee start!
ferry bakker schreef:waarom bellen jullie hem niet gewoon op en vragen hetwat maakt het uit waar hij in rijdt
kraats schreef:ferry bakker schreef:waarom bellen jullie hem niet gewoon op en vragen hetwat maakt het uit waar hij in rijdt
Goed plan!! Of ga op audiëntie..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten