Veenhuizen Groep Nederland Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » do okt 06, 2011 14:27

briljant schreef:1 op 0,7 inmiddels bij bepaalde auto's :shock: :shock:

:shock: :shock: :shock: (ik dacht ik hou het voorzichtig aan...)
Mark Verhoeven

Berichtdoor Speerke » do okt 06, 2011 14:28

FerryB schreef:Hey,

Das echt helemaal top van jullie!!!
Ik kom denk wel een kiekje nemen bij jullie in de tuin :D
Is het een lekkere snelle onverhard strook en is de hairpin ook onverhard en lekker wijd zodat ze lekker mooi dwars kennen???

Hoor het graag van jullie :wink:

Alvast bedankt, ............Greets Ferry, ...
arjan_vm schreef:Ik ben een trouwe forumbezoeker uit Voorthuizen, lees hier bijna alles, plaats bijna nooit iets. Deze keer kon ik het niet laten.

In het algemeen, en zeker ook in dit topic, wordt vaak negatief gesproken over de (Nederland) Rally, bekijk het a.u.b. een van de positieve kant, er is weer een mooie rally met veel mooie auto's aan de start. Laten we gewoon eens zeer tevreden zijn met wat we hier in nederland aan rally's en rallyauto's voorgeschoteld krijgen

Dit jaar heb ik geprobeerd hier zelf een bijdrage aan te leveren door onze kwekerij (welke aan een van de proeven ligt) beschikbaar te stellen voor de rally. Op de kwekerij hebben wij een lange onverharde bocht en een hairpin gemaakt. Hiermee willen wij (2 Voorthuizense rallyfans) graag een positief signaal afgegeven. Uiteraard zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd op het mooiste punt van KP Stroe - Zeumeren.

Onderstaand de link naar een artikel in een lokale krant
http://www.barneveldsekrant.nl/plaatsnamen/barneveld/schop_in_de_grond_voor_rally_in_barneveld_17648484.html

wat is het adres , als ik google kom ik op Hoofdstraat 85 lijkt mij niet dat dat het is
Speerke

Berichtdoor hans vermeer » do okt 06, 2011 15:32

ferry bakker schreef:Dat is de Tintelersteeg, en mensen die daar willen kijken
moeten Hogesteeg Putten
invoeren in Navigatie is de juiste route er naar toe :!:

Hoe laat wordt daar gestart Ferry :?: In 2007 heb ik daar ook in de buurt gestaan :D

Groet,
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
hans vermeer

Berichtdoor ferry bakker » do okt 06, 2011 16:12

1e keer 12,14 uur X-Auto daar gaat het jullie alle om natuurlijk haha :wink:

2e keer 15,26 uur
ferry bakker

Berichtdoor antoine » do okt 06, 2011 16:35

ja, na de x ga ik naar huis :D
Afbeelding
antoine

Berichtdoor hans vermeer » do okt 06, 2011 16:37

Thanks, Ferry :!:

Om er even in te komen, een plaatje uit 2008 :shock:

Afbeelding

Ik neem aan dat dit jumpje op de Deuverdenseweg er ook nog in zit.

Groet, Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
hans vermeer

Berichtdoor ferry bakker » do okt 06, 2011 16:41

Die zit niet op de Deuverdenseweg maar op begin Tinterlersteeg.

die zit er NIET in dit jaar, komen vanaf Mestkampersteeg en dan rechtsaf Tinterlersteeg op.
ferry bakker

Berichtdoor MartijnB » do okt 06, 2011 17:06

Speerke schreef:
FerryB schreef:Hey,

Das echt helemaal top van jullie!!!
Ik kom denk wel een kiekje nemen bij jullie in de tuin :D
Is het een lekkere snelle onverhard strook en is de hairpin ook onverhard en lekker wijd zodat ze lekker mooi dwars kennen???

Hoor het graag van jullie :wink:

Alvast bedankt, ............Greets Ferry, ...
arjan_vm schreef:Ik ben een trouwe forumbezoeker uit Voorthuizen, lees hier bijna alles, plaats bijna nooit iets. Deze keer kon ik het niet laten.

In het algemeen, en zeker ook in dit topic, wordt vaak negatief gesproken over de (Nederland) Rally, bekijk het a.u.b. een van de positieve kant, er is weer een mooie rally met veel mooie auto's aan de start. Laten we gewoon eens zeer tevreden zijn met wat we hier in nederland aan rally's en rallyauto's voorgeschoteld krijgen

Dit jaar heb ik geprobeerd hier zelf een bijdrage aan te leveren door onze kwekerij (welke aan een van de proeven ligt) beschikbaar te stellen voor de rally. Op de kwekerij hebben wij een lange onverharde bocht en een hairpin gemaakt. Hiermee willen wij (2 Voorthuizense rallyfans) graag een positief signaal afgegeven. Uiteraard zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd op het mooiste punt van KP Stroe - Zeumeren.

Onderstaand de link naar een artikel in een lokale krant
http://www.barneveldsekrant.nl/plaatsnamen/barneveld/schop_in_de_grond_voor_rally_in_barneveld_17648484.html

wat is het adres , als ik google kom ik op Hoofdstraat 85 lijkt mij niet dat dat het is

nee das in het centrum

Dit is als je de Zeumerseweg vnaf de Garderbroekerweg volgt.
T Haaks Links
En dan een lange bocht na rechts vanaf zeuemeren. Dan kom je op een 3 splitsing die ga je rechtdoor en na 100m zit ie
MartijnB

Berichtdoor RG-Rallysport » do okt 06, 2011 18:12

Rijd je over je dagelijkse weg heen heeft een of andere onverlaat er ineens pallets en paaltjes nee gezet ..... :lol: :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor arjan_vm » do okt 06, 2011 18:15

nee das in het centrum

Dit is als je de Zeumerseweg vnaf de Garderbroekerweg volgt. T Haaks Links En dan een lange bocht na rechts vanaf zeuemeren. Dan kom je op een 3 splitsing die ga je rechtdoor en na 100m zit ie

Weet niet of dit helemaal klopt, ik snap niet precies wat je bedoeld, maar het punt is op de kruising Garderbroekerweg - Goorderweg , Lange Zuyderweg. Vanaf het viaduct richting Voorthuizen de eerste kruising.
arjan_vm

Berichtdoor MartijnB » do okt 06, 2011 18:25

arjan_vm schreef:
nee das in het centrum

Dit is als je de Zeumerseweg vnaf de Garderbroekerweg volgt. T Haaks Links En dan een lange bocht na rechts vanaf zeuemeren. Dan kom je op een 3 splitsing die ga je rechtdoor en na 100m zit ie

Weet niet of dit helemaal klopt, ik snap niet precies wat je bedoeld, maar het punt is op de kruising Garderbroekerweg - Goorderweg , Lange Zuyderweg. Vanaf het viaduct richting Voorthuizen de eerste kruising.

o ja das waar ook ja das hier hier 500m hemelsbreed vandaan :p
Met de kerstbomen op het land toch

Jammer dat wij de Garderbroekerweg in de shortrally niet aandoen
MartijnB

Berichtdoor steven16V » do okt 06, 2011 19:21

MartijnB schreef:
arjan_vm schreef:
nee das in het centrum

o ja das waar ook ja das hier hier 500m hemelsbreed vandaan :p
Met de kerstbomen op het land toch

Jammer dat wij de Garderbroekerweg in de shortrally niet aandoen

:lol: dan had je de rally moeten starten :lol:
steven16V

Berichtdoor antoine » do okt 06, 2011 19:41

Wanneer wordt de proef op het industrieterrein verreden op zaterdag, is dat voor of na 12 uur?

Normaal nam ik afslag 5 op de A 30 en ging zo richting de Harselaar. Eerste rotonde ¾ .. Ik neem aan dat dit niet meer gaat ??
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Sjeik1981 » do okt 06, 2011 19:53

Ruim na 12.00 omstreeks 18.00 pas en dan wel voor de short rally, rally start nog wat later.
Sjeik1981

Berichtdoor astra driver » do okt 06, 2011 21:56

antoine schreef:Wanneer wordt de proef op het industrieterrein verreden op zaterdag, is dat voor of na 12 uur?

Normaal nam ik afslag 5 op de A 30 en ging zo richting de Harselaar. Eerste rotonde ¾ .. Ik neem aan dat dit niet meer gaat ??

Dit gaat dus wel! De harselaar bestaat uit 2 delen(loopt een N weg tussen) Dus rotonde 3 kwart en dan rotonde eerste afslag en dan als maar recht door. rij je tegen de kp aan! :wink:
astra driver

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden