Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Esmee 454 schreef:Net weer terug uit Zeewolde, eerste proef veel regen gehad.
Tweede proef stuk droger en mooiere doorkomsten! Viel me alleen op dat bij KP 2 geen X auto's reden en geen 0. Best vreemd om opeens Huzink voorbij te krijgen! Ook gevaarlijk met overstekend publiek!
Nu lekker opwarmen en op naar morgen!
Ben met je eens, van de heuvel heeft toch wel meer auto's in de garage of word er met alle evo's gereden ???erikjan schreef:wat ik me al tijden afvraag:
waarom is er geen reserve 0, lijkt me niet onverstandig gezien de regelmatige uitval van het ding (door diverse omstandigheden), maar ook qua veiligheid !
liever een nul met sirene als eerste auto op snelheid (met wat X-auto's ervoor) dan meteen startnummer 1
verbeterpuntje voor de KNAF voor 2012 !!
Mark Verhoeven schreef:Jan Erik Rietman schreef:Mark Verhoeven schreef:Lange rechte stukken zijn geen nadeel... Een EVO groep N op E85 heeft meer pk's dan een WRC op benzine.![]()
Maar neemt niet weg dat Jaap het erg goed doet! Ik denk echter niet dat ie morgen Jasper kan voorblijven.
Dat lijkt me toch stug , meer PK's. En het koppel??.
Dan is het stug.... De opmerking ging over de lange rechte einden, daar is het vermogen belangrijker dan het maximale koppel. En 700 - 750 Nm is niet echt heel beroerd volgens mij...![]()
Een WRC zal nog een heel klein beetje sneller accelereren door het gewicht van 1230 kg en het vermogen wat over een breder toerenbereik ter beschikking staat.
Jammer dat er niemand een WRC op E85 zet...
Starkoo schreef:Ben met je eens, van de heuvel heeft toch wel meer auto's in de garage of word er met alle evo's gereden ???erikjan schreef:wat ik me al tijden afvraag:
waarom is er geen reserve 0, lijkt me niet onverstandig gezien de regelmatige uitval van het ding (door diverse omstandigheden), maar ook qua veiligheid !
liever een nul met sirene als eerste auto op snelheid (met wat X-auto's ervoor) dan meteen startnummer 1
Starkoo schreef:Ben met je eens, van de heuvel heeft toch wel meer auto's in de garage of word er met alle evo's gereden ???erikjan schreef:wat ik me al tijden afvraag:
ferry bakker schreef:Ja start morgen niet meer jammer genoeg 3 wielen er onderuit zijn de laatste berichten.gewoon klote is hun thuis rally
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 156 gasten