rallydre schreef:Proef 12 neutralisatie. Dronken publiek en incident met een official..
Erg jammer allemaal.Ze kunnen al zo moeilijk official s vinden.Word er niet beter op zo.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
heldern schreef:rallydre schreef:Proef 12 neutralisatie. Dronken publiek en incident met een official..
Erg jammer allemaal.Ze kunnen al zo moeilijk official s vinden.Word er niet beter op zo.
Bartrallyfan schreef:en morgen zitten ze weer allemaal in de kerk,Oh wat zijn we toch braaf!
Is het al zo dat sport evenementen zelf moeten opdraven voor de kosten van inzet van politie? als dat niet zo is mag de politie wel ingroepen worden,kunnen die ze mooi vriendelijk verzoeken de proef te verlaten. Oprotten met dat schorem!!! openbaar dronkenschap en onze mooie sport naar de klote helpen, Losers. (ik kan me hier kwaad over maken)
van eck schreef:heldern schreef:rallydre schreef:Proef 12 neutralisatie. Dronken publiek en incident met een official..
Is elk jaar weer hè op kp van ons tc bedreigd en officials bedreigd
MrRallyFreakz schreef:Heel, heel jammer dat dit soort gasten (zeg maar gastjes) zich niet kunnen beheersen. Het probleem wordt primair veroorzaakt door dat volk, helaas zijn delen van de KP's net in hun achtertuin.
In de toekomst moet wat mij betreft de Nederland Rally blijven, maar moet het gedeelte bij Kootwijkerbroek (Krollerweg/Drieenhuizerweg/Wencopperweg gewoon) gemeden worden.
KP's bij Putten intact houden, Stroe/Zeumeren nog wat aanpassen om zo uit de buurt van die gasten te blijven (bv. over vuilstort?) en meer richting Stroe terug laten komen (Welgelegenweg/Heideweg/Harderwijkerkarweg/Gruttoweg enz).
Nog een mooie proef erbij in Krachtighuizen of Garderen.
Kortom: die gasten sporen niet, maar ze moeten inderdaad niet onze sport verpesten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten