Veenhuizen Groep Nederland Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor heldern » za okt 08, 2011 17:04

rallydre schreef:Proef 12 neutralisatie. Dronken publiek en incident met een official..

Erg jammer allemaal.Ze kunnen al zo moeilijk official s vinden.Word er niet beter op zo.
heldern

Berichtdoor van eck » za okt 08, 2011 17:12

heldern schreef:
rallydre schreef:Proef 12 neutralisatie. Dronken publiek en incident met een official..

Erg jammer allemaal.Ze kunnen al zo moeilijk official s vinden.Word er niet beter op zo.

Is elk jaar weer hè op kp van ons tc bedreigd en officials bedreigd
Gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen 8) 8)
van eck

Berichtdoor Bartrallyfan » za okt 08, 2011 18:20

en morgen zitten ze weer allemaal in de kerk,Oh wat zijn we toch braaf!
Is het al zo dat sport evenementen zelf moeten opdraven voor de kosten van inzet van politie? als dat niet zo is mag de politie wel ingroepen worden,kunnen die ze mooi vriendelijk verzoeken de proef te verlaten. Oprotten met dat schorem!!! openbaar dronkenschap en onze mooie sport naar de klote helpen, Losers. (ik kan me hier kwaad over maken)
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor RSgirls » za okt 08, 2011 18:30

Bartrallyfan schreef:en morgen zitten ze weer allemaal in de kerk,Oh wat zijn we toch braaf!
Is het al zo dat sport evenementen zelf moeten opdraven voor de kosten van inzet van politie? als dat niet zo is mag de politie wel ingroepen worden,kunnen die ze mooi vriendelijk verzoeken de proef te verlaten. Oprotten met dat schorem!!! openbaar dronkenschap en onze mooie sport naar de klote helpen, Losers. (ik kan me hier kwaad over maken)

Precies,toch jammer dat dit probleem zich van het voetbalveld ook al naar de rallysport verplaatst,politie hoort hier toch gewoon op in te spelen? ik bedoel dit het valt volgens mij toch onder openbare dronkenschap/verstoring van de openbare orde..opzouten dat tuig van de kp verwijderen,het lijkt mij de taak van politie de veiligheid te waarborgen..
jammer..erg jammer dat onze hobby/sport door zulke wordt verpest..
RSgirls

Berichtdoor MrRallyFreakz » za okt 08, 2011 18:46

Heel, heel jammer dat dit soort gasten (zeg maar gastjes) zich niet kunnen beheersen. Het probleem wordt primair veroorzaakt door dat volk, helaas zijn delen van de KP's net in hun achtertuin.

In de toekomst moet wat mij betreft de Nederland Rally blijven, maar moet het gedeelte bij Kootwijkerbroek (Krollerweg/Drieenhuizerweg/Wencopperweg gewoon) gemeden worden.

KP's bij Putten intact houden, Stroe/Zeumeren nog wat aanpassen om zo uit de buurt van die gasten te blijven (bv. over vuilstort?) en meer richting Stroe terug laten komen (Welgelegenweg/Heideweg/Harderwijkerkarweg/Gruttoweg enz).

Nog een mooie proef erbij in Krachtighuizen of Garderen.

Kortom: die gasten sporen niet, maar ze moeten inderdaad niet onze sport verpesten.
MrRallyFreakz

Berichtdoor RG-Rallysport » za okt 08, 2011 19:04

van eck schreef:
heldern schreef:

Is elk jaar weer hè op kp van ons tc bedreigd en officials bedreigd

Ja dat klopt idd, maar na de melding heeft de organisatie dit perfect opgepakt en goed afgehandeld met de betreffende official, en er komt nog een vervolg van na het evenement.
Er mag ook wel eens gezegt worden dat iets bijzonder goed opgepakt is !!
( Theo bedankt oa voor de snelle respons !! )
RG-Rallysport

Berichtdoor Sanderboy » za okt 08, 2011 19:10

evve snel berekeningetje

als de zaken zo blijfen staan in Barneveld , qua ingescheven deelnemers voor het open nederlandskampioenschap dan eindigd huzink als ik het goed heb op 510 punten
swaanen op 600 , dus theoretish blijft de zaak open staan tot hengelo
als huzink daar finisht voor swaanen (moet die geen punten scoren , kan die nog kampioen worden)

toch beetje zelfde verhaal als vorig jaar met van eldik
lekker spannend , hoop dat het dus zo blijft staan en dat huzink hengelo kiest inplaats van valkenswaard zodat we een mooie strijd gaan zien in hengelo , en niet dat de kampioen wegblijft zoals we voorgaande jaren wel eens gezien hebben als bepaalde niet veel meer punten kunnen halen dat ze helaas verstek lieten gaan.
dus hoop dat het zo blijft

sorry voor me typgebrek , volgens mij heb ik het zo goed qua punten :oops:
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor David Westenbrink » za okt 08, 2011 19:16

MrRallyFreakz schreef:Heel, heel jammer dat dit soort gasten (zeg maar gastjes) zich niet kunnen beheersen. Het probleem wordt primair veroorzaakt door dat volk, helaas zijn delen van de KP's net in hun achtertuin.

In de toekomst moet wat mij betreft de Nederland Rally blijven, maar moet het gedeelte bij Kootwijkerbroek (Krollerweg/Drieenhuizerweg/Wencopperweg gewoon) gemeden worden.

KP's bij Putten intact houden, Stroe/Zeumeren nog wat aanpassen om zo uit de buurt van die gasten te blijven (bv. over vuilstort?) en meer richting Stroe terug laten komen (Welgelegenweg/Heideweg/Harderwijkerkarweg/Gruttoweg enz).

Nog een mooie proef erbij in Krachtighuizen of Garderen.

Kortom: die gasten sporen niet, maar ze moeten inderdaad niet onze sport verpesten.

Slag tussen de ogen en met de voortandjes op het asfalt... Amen
David Westenbrink

Berichtdoor Arjan19 » za okt 08, 2011 19:44

Official is daar aangereden door 2 gastjes in een pauper auto. Politie heeft auto doorzocht en trof drank en drugs aan. Gastjes zijn ingesloten en mee genomen naar bureau.
Arjan19

Berichtdoor Bartrallyfan » za okt 08, 2011 19:47

Ja, sorry.
Ik werdt er nogal pissig over,en ben er van uitgegaan dat alle barnevelders 's zondags in de kerk zitten om dat ze daar streng gelovig zijn.
Maar naturlijk hoeft dan niet iedereen daar streng gelovig te zijn en naar de kerk te gaan.
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor TWENGELTJE » za okt 08, 2011 19:52

Andersom arjan eerst mee naar het bureau en dan ingesloten :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor Ton Van Spanje » za okt 08, 2011 19:55

Kan het draadje weer terug naar het feitelijk onderwerp? De rally zelf.

Gedonder met publiek heb je namelijk niet alleen in B'veld, hoewel de reacties op dit forum al jaren anders doen vermoeden.
Ton Van Spanje

Berichtdoor briljant » za okt 08, 2011 20:04

klopt Ton.
Niet alleen in Barneveld.
Maar daar is al wel jaren meer last door overmatig drankgebruik dan bij welke andere rally in Nederland
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor heldern » za okt 08, 2011 20:05

loopt het uit of werkt rallytiming niet meer
heldern

Berichtdoor Paperclip » za okt 08, 2011 20:07

Zal het laatste wel zijn denk ik.
Maar ik ga ervan uit dat Weijs Jr de laatste proef gewoon rustig zonder risico's heeft uitgereden en daarmee weer een overwinning pakt. Zou natuurlijk super zijn.
Laatst bijgewerkt door Paperclip op za okt 08, 2011 20:09, in totaal 2 keer bewerkt.
Paperclip

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden