Veenhuizen Groep Nederland Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RG-Rallysport » zo okt 09, 2011 21:38

astra driver schreef:
antoine schreef:
antoine schreef:Net terug van een leuke wedstrijd. Maar ik heb 1 vraagje.. wat vonden jullie van het service terrein?? opstelling, in en uit rijden..
Ik vond het een zooitje :oops: Dat dit 1 van de weinig plaatsen was om de service te plaatsen is mij bekend, alleen misschien anders inrichten??

Blijkbaar is niemand het eens met mij...iets waar ik weinig van geloof, ik heb een paar rijders gezien waarbij de rook niet door alleen de uitlaat kwam..

Het was gewoon slecht. Elke keer als wij binnen kwamen ging de wrc auto's net weg. en die gaan echt niet aan de kant :evil: . En dat terwijl er 50 meter eerder ook een ingang in het hek zat zodat er gemakkelijk nog een ingang te maken was....

Maar ehm ligt de per defenitie aan het terrein of de mentaliteit van de deelnemers :? :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor MartijnB » zo okt 09, 2011 23:58

astra driver schreef:
antoine schreef:
antoine schreef:Net terug van een leuke wedstrijd. Maar ik heb 1 vraagje.. wat vonden jullie van het service terrein?? opstelling, in en uit rijden..
Ik vond het een zooitje :oops: Dat dit 1 van de weinig plaatsen was om de service te plaatsen is mij bekend, alleen misschien anders inrichten??

Blijkbaar is niemand het eens met mij...iets waar ik weinig van geloof, ik heb een paar rijders gezien waarbij de rook niet door alleen de uitlaat kwam..

Het was gewoon slecht. Elke keer als wij binnen kwamen ging de wrc auto's net weg. en die gaan echt niet aan de kant :evil: . En dat terwijl er 50 meter eerder ook een ingang in het hek zat zodat er gemakkelijk nog een ingang te maken was....

Vooral wat jammer dat je met een auto zonder service sticker als je bij Wevers hoort ineens wel de service op mag ja.
En dan vervolgens iedereen erachter klem zet.

Gelukkig waren de heren bij wevers wel voor rede vatbaar als je even vriendelijk vroeg of ze de auto buiten de service wilden zetten werd daar wel netjes gehoor aan gegeven.

Wat de service betreft is het maar goed dat er zo weinig deelnemers waren.
Bij 2x zoveel deelnemers had het wel eens een ramp kunnen worden.

Zoiezo een service in en uit door hetzelfde hek. En met 2 grote teams als Wevers en vd Heuvel bij de in/uit
MartijnB

Berichtdoor DvM » ma okt 10, 2011 12:07

DvM

Berichtdoor uw official op stap » ma okt 10, 2011 12:18

Die link staat er al 2 keer. Maar helaas ook hier weer mensen die het hele verhaal niet snappen tussen de reacties.
uw official op stap

Berichtdoor DvM » ma okt 10, 2011 12:31

Rinus, ik heb het bericht zaterdagavond ook gezien en inmiddels ook jouw reacties hierop, maar volgens mij is het bericht uitgebreid
met de opmerking van de politiewoordvoerder. Er staat ook bij dat het vandaag om 12.23 is aangepast, vandaar mijn link.
DvM

Berichtdoor Rossy » ma okt 10, 2011 16:42

Even een late aanvulling op het gevalletje J v/d H.

BartBazuin schreef:Jasper uitgevallen kapotte oliepomp voor dat het gebeurde reed hij 193KM/H

Kapotte oliepomp veroorzaakt door crash in een maisveld op KP3.
Hierdoor een lekke oliekoeler.
Ik stond erbij en keek ernaar, had nog bijna mijn auto erbij plat gereden.
Ik zal de foto's van het resultaat nog even van de telefoon halen en op hyves en facebook plaatsen.

Antonio.
Rossy

Berichtdoor Gerholt » ma okt 10, 2011 16:48

wij stonden op.kp 3/7/11 post 5 en willen het publiek even bedanken.
iedereen luisterde meteen.en bedankt voor de complimenten!!!
Gerholt

Berichtdoor antoine » ma okt 10, 2011 17:04

RG-Rallysport schreef:Maar ehm ligt de per defenitie aan het terrein of de mentaliteit van de deelnemers :? :wink:

Als je al geen kant op kan ligt het aan het terrein. Het gedeelte waar v/d Heuvel, Wevers en OA Martijn stonden was plaats genoeg voor 1 auto. Wanneer de rally en short rally rijders tegelijk van het terrein af moesten was er een probleem. De ene moest links, de andere rechts. Alleen links en rechts stonden al wagens die alles blokkeerde, wat niet altijd hun schuld was. Rijders te iets te vroeg waren, rijders die te laat/net op tijd waren..
Afbeelding
antoine

Berichtdoor mantaboy » ma okt 10, 2011 17:18

Ik heb genoten van deze rally, het was op sommige momenten echt door werken in de 00 om op tijd te zijn (niet helemaal gelukt) maar wel erg leuk! Ik snap het commentaar in rallyreport ook niet op de proef in Zeewolde, vind het persoonlijk een mooie aanvulling en zeker de regroup met eten tussendoor maakt de rijders en auto's nog beter benaderbaar voor het publiek. De proeven op zaterdag zijn super! Vooral de proef bij Stroe is er 1 waar een mooi ritme in zit, de bochten volgen elkaar mooi op waardoor het prettig sturen is.

Het serviceterrein was aan de krappe kant en inderdaad mag er wel over een aparte in- en uitgang nagedacht worden. De laatste proef op de Harsselaar was ook erg leuk en uitdagend. Dat je als publiek niet overal bij kan komen heeft zijn redenen en dat maakt die proef niet minder naar mijn idee.

De slaapplaatsen voor de officials waren super geregeld! Het eten op vrijdagavond net iets minder maar goed, je kan niet alles hebben. Het eten op zaterdag was wel super! Verder van wat ik heb meegekregen was het voor sommige iets minder duidelijk waar je spullen op te halen, maar dat houden we maar onder de noemer: dan regelen we het zelf wel via de wegen die ons bekend zijn.

Ik vond het een erg leuke rally, eentje die zeker meer verdient dan die nu gekregen heeft. De discussie van de verschillende cups die voor België kiezen ipv Nederland kan ik goed begrijpen, ik vind het persoonlijk geen stijl van die cups.

Mooi voorbeeld was een zaalvoetbaltoernooi wat ooit georganiseerd werd, het eerste jaar veel teams, goede sfeer, kortom een weekend vol plezier. Een jaar later was er toevallig ook een toernooi in België, veel teams naar België. Wij besloten geen 3de toernooi meer te organiseren omdat we er financieel niet uitkwamen. Krijg je vervolgens te horen waarom niet en de 1ste keer dat zij er waren was het zo super leuk en gezellig etc. Waarop mijn antwoord was: de 2de keer waren jullie er ook niet en koos je voor een toernooi in België. Moet ik dan weer een financieel risico nemen als je toch voor het andere toernooi kiest als het erop aan komt?

Hopelijk gebeurt dat nu niet, maar het is wel een mooi voorbeeld van hoe je de eigen sport en liefhebberij zelf kapot kan maken.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » ma okt 10, 2011 17:20

Gerholt schreef:wij stonden op.kp 3/7/11 post 5 en willen het publiek even bedanken.

Jij bedankt voor het terug zwaaien. :wink: :wink: :P

Oja en de schrik van die paardentrailer die net voor ons de kp op kwam. :wink: :lol:
mantaboy

Berichtdoor antoine » ma okt 10, 2011 17:45

Afbeelding

:D
Afbeelding
antoine

Berichtdoor erikjan » ma okt 10, 2011 17:52

zorg volgende voor een echte Chevy ;-)
erikjan

Berichtdoor mantaboy » ma okt 10, 2011 18:00

Tja, je hebt het te doen met wat je beschikbaar hebt. :wink: :oops:

Maar met een echte grote Chevy kan ik niet rijden, sommige weten wel waarom. :oops:

@Antoine: Thanks!!!
mantaboy

Berichtdoor Ned rally » ma okt 10, 2011 19:21

antoine schreef:Afbeelding

:D

JP,

hij staat nog te wachten op een wasbeurt. Jullie hadden hem wel heel erg vies gemaakt :P
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor Gerholt » ma okt 10, 2011 19:29

mantaboy schreef:
Gerholt schreef:wij stonden op.kp 3/7/11 post 5 en willen het publiek even bedanken.

Jij bedankt voor het terug zwaaien. :wink: :wink: :P

Oja en de schrik van die paardentrailer die net voor ons de kp op kwam. :wink: :lol:

bij deze zwaai zwaai zwaai.
ik was al lang blij dat de trailer achter de veiligheidsauto mee mocht.top geregeld
Gerholt

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden