Jack the Slipper schreef:@ sander![]()
![]()
@ Theo goed bezig kerel! Is d'r nog tijd voor wat anders ook?
Sander... Zakhooi!!!
Jacko, jawel hoor doe er momenteel nog even een HBO studie bedrijfskunde bij. Anders zou ik me misschien gaan vervelen.....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jack the Slipper schreef:@ sander![]()
![]()
@ Theo goed bezig kerel! Is d'r nog tijd voor wat anders ook?
Nog een heel klein stukje verder langs hetveluwe randmeer licht ook nog een leuk proefje,vroeger ook gebruikt voor de Tulpenrally,toen nog met Jan Lammers in de Kadett GTERobert_ schreef:ferry bakker schreef:denk ook eens wat meer richting Harderwijk, Hierden, Nunspeet ook mooie proeven mogelijk denk ik ( als ze mee willen werken dannnn.
Ik zeg doen!Heb nog wel wat mooie routekaartjes in Google Maps sta an bij interesse.
A en P Rally Jan schreef:Nog een heel klein stukje verder langs hetveluwe randmeer licht ook nog een leuk proefje,vroeger ook gebruikt voor de Tulpenrally,toen nog met Jan Lammers in de Kadett GTERobert_ schreef:ferry bakker schreef:denk ook eens wat meer richting Harderwijk, Hierden, Nunspeet ook mooie proeven mogelijk denk ik ( als ze mee willen werken dannnn.
Ik zeg doen!Heb nog wel wat mooie routekaartjes in Google Maps sta an bij interesse.
WRC fan schreef:Waarom worden de twee proeven in Putten niet aan elkaar geplakt. Dan heb je een proef van 20 km. Voor de rijders lijkt me dit een mooie uitdaging en voor het publiek maakt het niet zo heel veel uit. Er is waarschijnlijk toch niemand die de beide proeven na elkaar gaat bekijken. Met een beetje fantasie kun je, als je de proef in Nijkerk laat beginnen, een proef van meer dan 30km maken.
A en P Rally Jan schreef: Nog een heel klein stukje verder langs hetveluwe randmeer licht ook nog een leuk proefje,vroeger ook gebruikt voor de Tulpenrally,toen nog met Jan Lammers in de Kadett GTE
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten