Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:Die Belg heeft wel een CSL blok erin Mark.
Maar een M3 CSL 4 deurs is ook nooit geleverd
Wat dat betreft rijden er dingen in Belgie rond waar Crea Bea soms jaloers op is
Mark Verhoeven schreef:2200 cc x 1,25 = 2750 cc dus CSL motor zal het niet gaan worden... Wordt nog lastig in een E46 is volgens mij alleen de 320i gehomologeerd met 2200 cc. Maar als ik het goed gelezen heb kunnen niet gehomologeerde auto's ook indien goedgekeurd door de KNAF.
Performance schreef:Welke motor ligt in die auto een 2.2 ??
Ik ben dan even wat filmpjes (out en inboard) gaan bekijken en bestudeerd en tot de conclusie gekomen dat het een "ferme" 2.2 is.![]()
Geluid en koppel doen me eerder denken aan een andere door vele belgen gekende motorisatie.![]()
Ik heb nog een E46 gekend met een 2.8 topmotor in en die wagen ging geen 'fl...' vooruit (ex-scaillet E46), allé, toch helemaal niet zoals deze 2.2 ???
Performance schreef:MartijnB schreef:Die Belg heeft wel een CSL blok erin Mark.
Maar een M3 CSL 4 deurs is ook nooit geleverd
Wat dat betreft rijden er dingen in Belgie rond waar Crea Bea soms jaloers op is
Welke motor ligt in die auto een 2.2 ??
Ik ben dan even wat filmpjes (out en inboard) gaan bekijken en bestudeerd en tot de conclusie gekomen dat het een "ferme" 2.2 is.![]()
Geluid en koppel doen me eerder denken aan een andere door vele belgen gekende motorisatie.![]()
Ik heb nog een E46 gekend met een 2.8 topmotor in en die wagen ging geen 'fl...' vooruit (ex-scaillet E46), allé, toch helemaal niet zoals deze 2.2 ???
B Prins schreef:Mark,
Volgens mij bestaat er een homologatie groep A voor de BMW E36 M3 de z.g. A-5562 voor de 3.2 liter en de A-5490 voor de 3.0 liter en zou er dus met deze auto's gereden mogen worden. Het rare is dat in Nederland een beperking in de reglementen is opgenomen dat er met een max motorinhoud tot 3.0 ltr gereden mag worden.
Wij staan nu ook voor de keuze met welke motor we gaan rijden ..... we zijn nml zo'n ding aan het bouwen
B Prins schreef:Die 3,5 liter heb je goed gelezen en dat zou in mijn beleving betekenen dat je met een BMW M3 onder de standaard homologatie nu ook in Nederland zou mogen rijden. Klasse HM is daarbij een mooie escape natuurlijk
staphorstrallying schreef:Je hebt voor de kadett ook een 2 liter turbo motor. Mag dit dan nu ook?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten