Dus daar zijn ze allemaal gelijk mee
En voor de rest ben ik blij dat we er nederlanders bij hebben
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Loabarg schreef:stefan van houten schreef:Nette tijd van Van Merksteijn, Kuipers moet nog wakker worden zeker.
Daar had hij in Frankrijk geen last van, zal zich denk ik moeten aanpassen na al die stof proeven van gisteren
stefan van houten schreef:Loabarg schreef:stefan van houten schreef:Nette tijd van Van Merksteijn, Kuipers moet nog wakker worden zeker.
Daar had hij in Frankrijk geen last van, zal zich denk ik moeten aanpassen na al die stof proeven van gisteren
Frankrijk niet omdat hij wel moest aanvallen. Als je kijkt naar de Hellendoorn rally verliest hij op de eerste proef van de dag veel tijd. Ik denk dat hij vanmiddag een stuk sneller gaat over de eerste proef.
Loabarg schreef:stefan van houten schreef:Loabarg schreef:stefan van houten schreef:Nette tijd van Van Merksteijn, Kuipers moet nog wakker worden zeker.
Frankrijk niet omdat hij wel moest aanvallen. Als je kijkt naar de Hellendoorn rally verliest hij op de eerste proef van de dag veel tijd. Ik denk dat hij vanmiddag een stuk sneller gaat over de eerste proef.
Volgens mij moet je altijd aanvallen zolang je nog niet op nr 1 staat anders kun je net zo goed een puzzelrit gaan rijden
richard rs schreef:Alle top rijders in het WRC hebben veel geld![]()
![]()
Dus daar zijn ze allemaal gelijk mee![]()
Nick41 schreef:richard rs schreef:Hopelijk geldt dat ook in de toekomst voor onze echte talenten(Abbring,Weijs jr)
Nick41 schreef:richard rs schreef:Alle top rijders in het WRC hebben veel geld![]()
![]()
Dus daar zijn ze allemaal gelijk mee![]()
Uh? denk dat de echte toppers(Loeb,Latvala,Ogier etc..) niet door geld daar rond rijden!
Hopelijk geldt dat ook in de toekomst voor onze echte talenten(Abbring,Weijs jr)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten