Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallysport friesland schreef:Martijn nee de Volvo zul je niet meer zien zo hij was. Hij is verkocht en wordt gespoten dus het gele gevaar is exit. Hij wordt zwart.
rallysport friesland schreef:Martijn nee de Volvo zul je niet meer zien zo hij was. Hij is verkocht en wordt gespoten dus het gele gevaar is exit. Hij wordt zwart.
ijsbeer schreef:Er zit degelijk wel verschil tussen EVO 8, 9 of 10 hoor.
Eammon Duffy schreef:Glenniiejj schreef:Mij lijkt het vrij onlogisch als hij 25 punten voor op de nummer 4 staat en dan met een ander groep N4 zou starten die hij vrijwel niet kent of niet goed genoeg kent om zijn 3e plek te behouden. Toch sluit ik niks uit maar het lijk mij gewoon vrij onlogisch!
Heb hem ook wel eens horen zeggen dat het weinig verschil maakt of je nou in een EVO 8, 9 of 10 rijdt, dus zou dan idd vreemd zijn als hij met een andere auto aan de start zou verschijnen!
We zullen zien......
MartijnB schreef:Eammon Duffy schreef:Glenniiejj schreef:Mij lijkt het vrij onlogisch als hij 25 punten voor op de nummer 4 staat en dan met een ander groep N4 zou starten die hij vrijwel niet kent of niet goed genoeg kent om zijn 3e plek te behouden. Toch sluit ik niks uit maar het lijk mij gewoon vrij onlogisch!
Heb hem ook wel eens horen zeggen dat het weinig verschil maakt of je nou in een EVO 8, 9 of 10 rijdt, dus zou dan idd vreemd zijn als hij met een andere auto aan de start zou verschijnen!
We zullen zien......
haha ja dat heb ik ook wel es gehoord van Antoine ja...in Kasterlee Die dacht dat een evo 6 semi groep A vele malen sneller moest zijn dan een N4 evo 10![]()
MartijnB schreef:haha ja dat heb ik ook wel es gehoord van Antoine ja...in Kasterlee Die dacht dat een evo 6 semi groep A vele malen sneller moest zijn dan een N4 evo 10![]()
GérardWRM schreef:wij missen in deze grote vriend Ronald Leemans ,,,,, die kon nogal eens WRC-tje pesten met zijn oudere evo ,...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten